לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

סוף עונה ושתי הפרות הקדושות האחרונות


אז זהו, נגמרה עונת הפוטבול הרגילה.
הפתעות העונה מגיעות מפילדלפיה, גם הקבוצה המקומית, הנשרים, שהיו אמורים לסיים את העונה הרגילה אחרונים בבית שלהם, וזכו בו, וגם המאמן לשעבר שלה, אנדי ריד, שלקח את הקבוצה הגרועה בליגה מהשנה שעברה, מקנזס סיטי, והוביל אותם לפליאוף, עם מאזן מצוין, משחק אחרון בו הוא נתן לשחקנים המובילים לנוח, וסיכוי מצוין לנצח סיבוב ראשון בפליאוף.
פייטון מאנינג עשה את מה שהוא תמיד עושה, שיחק מצוין במהלך העונה הרגילה. לצערי, בקושי ראיתי את קבוצות החוף המערבי, כך שאני לא יכול להעיד עד כמה סיאטל וסן פרנסיסקו טובות.

ממי צריך לפחד? גרין ביי. לדעתי הם ינצחו את הניינרס, בגלל שני דברים מרכזיים: חזרתו של ארון רוג'רס, משחק הריצה של גרין ביי, ומזג האוויר שם, שהניינרס לא עמידים בו.

בליגה השנייה? חוץ מדנבר אין אף קבוצה מרשימה. הפאטס לא נראים כמו קבוצה מפחידה. הם אמנם עושים מה שצריך כדי לנצח, ותמיד מצליחים איכשהו להישאר בתמונת כל משחק שהם משחקים בו, אבל בלי שלושה שחקנים מרכזיים בהגנה, ובלי אף כלי מרכזי בהתקפה, אין להם סיכוי. אלא אם כן, ביליצ'ק ימשיך לזכור שמה שהביא לבריידי את האליפויות היה משחק ריצה משובח. אותו משחק ריצה משובח מהמשחק האחרון בעונה (טוב, נו, נגד הבילס), או אולי משחק הגנה משובח (כמו המשחק הלפני אחרון העונה, טוב, נו, נגד הרייבנס!). 

סינסי שם קבוצה מעניינת, שינצחו את הצ'ארג'רס וזהו. ואינדי לא מעניינת. 

מספר קבוצות כבר הספיקו לפטר את המאמנים שלהם. דטרויט העיפה את המאמן שלה, ובצדק. הוא לא הצליח לזכות בבית בו שני הQB של הקבוצות היריבות נפצעו, והוא עדיין הצליח להגיע למקום השני בבית. עלוב.

וושינגטון הייתה יכולה להיות סיפור מעניין, לו חשבתי שמייק שנהן הוא מאמן טוב כמו שעושים ממנו, או שהQB שלהם טוב כמו שעושים ממנו.

אכזבות העונה מגיעות מניו יורק, ושם יש גם את הפרות הקדושות. אז רקס ראין ימשיך לאמן את הג'טס. למה? כי השחקנים אוהבים לשחק עבורו. זאת הסיבה המרכזית. סיבה נוספת היא שאין מאמן טוב ממנו. ועל כך  נשאלת השאלה, הא? הוא מאמן לא טוב. פשוט לא מאמן טוב. הקבוצה שלו אינה משתפרת משנה לשנה. לא ההגנה ולא ההתקפה. הוא מהמר על QB ואז לא עושה איתם דבר. כשזה היה מרק סנצס אז זה היה מרק סנצז. כשזה הQB הנוכחי, אז זה הQB הנוכחי. אבל בכל זאת, רקס הוא זה שמנהל את הקבוצה ובוחר שחקנים אלה. גם סנצז היה טוב מספיק להביא אותם לשתי אליפויות בשנים המוקדמות, אז מה קרה? רקס צריך היה להיות מפוטר שנה שעברה, והעובדה שהוא ימשיך לאמן את הג'טס משמחת. בייחוד אם אתה אוהד של הפאטס.

הג'יאנטס הם האכזבה השנייה. אבל אולי יותר מכל הם הוכחה שכוכבים לא עושים את משחק הפוטבול. יש לג'יאנטס כוכבים בהתקפה, גם בQB וגם בתופסים, אבל הקו הקידמי שלהם - כלומר מי שצריך להגן על הQB לא היה קיים השנה, ולכן איליי מאנינג היה כל כך חלש. בעיה דומה הייתה בפיטסבורג בתחילת העונה. קופלין לא יפוטר, כי לא מפטרים מאמן שזכה במשחקים הגדולים, מה עוד שהוא מאמן טוב. 

ולפרה השלישית, הבוקרים מדאלס והמאמן שלהם ג'ייסון גארט והבעלים ג'רי ג'ונס. שוב הדאלס הגיעו למאזן של חצי חצי. שמונה שמונה, בבית בו שתי קבוצות קורסות לחלוטין (הג'יאנטס והרד סקינס) וקבוצה שלישית שלא אמורה לעשות כלום עשתה הרבה אבל לא מספיק בשביל שדאלס לא יזכו בראשות הבית שלהם. נכון, אתמול קייל אורטון שיחק בעמדת הQB, במקום טוני רומו, אבל אורטון עשה את אותה הטעות שרומו תמיד עושה - מסר לקבוצה היריבה במהלך החשוב ביותר של המשחק. אז תגידו אם רומו עושה זאת בכל משחק שלישי, וקייל אורטון עשה זאת במשחק החשוב ביותר העונה, איך זה לא קשור למאמן? אבל שניהם עשו זאת, שניהם, אגב QB לגיטימיים בליגה. אז יש דפוס שחוזר על עצמו לא רק באותו QB אלא אצל שניים שונים, ולא במשחק אחד, אלא בכמה וכמה משחקים. וכל זאת לא קשור למאמן? שלא מסוגל למנוע את הבעיה הזאת? וגם לא מסוגל לגרום לכך שתהיה לקבוצה שלו הגנה מתפקדת כבר כמה וכמה שנים? אבל ג'ייסון ג'ארד לא יפוטר, דבר שמשמח מאוד את כל אוהדי האיגלס.

אז כן, אוהדי האיגלס והפאטס שמחים כרגע, המאמנים של שתי קבוצות יריבות שלהן אינם טובים, ולכן דרכן של הקבוצות האלה להצלחה גדולה יותר.

ולתחזית?

סופרבול של הפאטס (שמנצחים את דנבר) וסיאטל (שעושים מה שהם אמורים לעשות) שמוביל לניצחון מוזר של הפאטס (אנדרדוג ענקיים). 


ולא, זה שאני אוהד הפאטס ממש לא קשור לתחזית זאת. 

נכתב על ידי , 30/12/2013 20:18  
הקטע משוייך לנושא החם: welcome 2014
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זרות מושלגת או שלג מוזר


השלג רק התחיל לרדת. השלג אינו מחזה נדיר פה. זרים, לעומת זאת, הם כן נדירים.
כך, השלג אך התחיל לרדת, אבל הזהירו מסערה. לכן הקופות בסופר המקומי היו מלאות אנשים עומדים בתור בסבלנות. גם בתוך הסופר עצמו הצפיפות הייתה לא רגילה. אכן, סערה. סערה ראשונה של העונה, וצריך להתכונן. התכונה הייתה רבה. אבל בתור אנשים עמדו בשלווה.
סיימתי לקנות, לקחתי את העגלה, והלכתי לאוטו. השלג רק התחיל לרדת. הקור, לעומתו, היה עז. היו חסרות עשר מעלות צלזיוס. לא נעים. הכנסתי את הקניות לאוטו. בעודי עושה זאת, איש זר התקרב לעבר האוטו. לא נבהלתי. ראיתי אותו כבר קודם בתוך הסופר.
"תגיד, אתה חדש פה באזור"? שאל האיש. החלטתי לשחק את המשחק, ועניתי בחיוב. להתחיל להסביר ששלוש שנים זה לא כל כך חדש יהרוס לאיש את התיאוריה, אז הלכתי עם זה. חדש, כן. יחסית. "כן, ידעתי" אמר האיש. "מאיפה אתה" עניתי את שם היישוב בו אני גר. חמש דקות מהסופר. "אה, גם אני משם". "ורגע, מה אתה עושה פה?" המשיך. עניתי שהעבודה שלי הביאה אותי הלום. "גם אני עובד שם, אמנם באתר אחר, אבל באותו מקום עבודה." חייכתי, ומה יכולתי לענות? "אגב, אני לא יודע אם אתה בעניין, אבל יש לנו כאן קהילה מגובשת של נוצרים ואנחנו הולכים לחגוג את כריסמס בייחד, אם אתה מעוניין." החיוך שלי קטן קצת, אבל רק קצת. "אתה נוצרי?" המשיך האיש לשאול. השבתי שאני דווקא יהודי. "לא נורא, זה קצת קודם, אבל דומה מספיק." אמר האיש. "בכל מקרה, מוזמן להצטרף לקהילה שלנו, וברוך הבא לאזור" סיים האיש.
השלג התחזק מעט. השלג אינו מחזה נדיר פה. זרים, לעומת זאת, כן.
נכתב על ידי , 18/12/2013 23:18   בקטגוריות אמריקה, סיפורים שאספתי בדרך, כתבנו בשטח, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)