לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

שאלה סטטיסטית


אז מתישהו טענתי שגיל הממוצע לאנשים נשואים הוא 26.

אני בן יותר מכך, אבל אני לא נשוי, השאלה היא האם אני מעוות את הסטטיסטיקה או שאיני כלל חלק ממנה.

נכתב על ידי , 30/4/2005 19:26   בקטגוריות , פק&quot,  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סימנים קטנים


הטכנולוגיה מאפשרת לנו המון היום. אפשר לעשות איתה הרבה דברים. לפחות מורה אחד שלי נכווה קשות מהתפתחות הטכנולוגיה.

יש מתח שכזה, בואו נדבר על הטלפון הסלולרי והזכרון.

ככה, יש מתח שכזה, אפשר להכניס שם לזיכרון של הטלפון. אבל כשעושים זאת מעידים על כך שכוונותיכם לשמור על קשר עם אותו אדם שהנכסתם לזכרון.

כשאדם זה יטלפן הטלפון יזהה אותו ואז לא תוכלו להיות מופתעים מהצלצול שלו. לעומת זאת הוא יידע שאינכם מופתעים מהצלצול שלו. הוא עלול לראות בזה סימן חיובי וכמובן סימן שלילי.

אפשר גם לא להכניס את המספר לזכרון. אז אפשר לעשות הפתעה מהצלצול. אבל אסור שיהיה חוסר זיהוי או הפתעה גדולה מדי. כי הפתעה גדולה מדי תסמן שלא ציפיתם שהטלפון הזה יקרה. וגם זה לא משהו שרצוי לסמן לאנשים. כי הם עלולים לחשוב שהטלפון היה טעות.

כן, הטכנולוגיה הארורה הפכה את הדברים הפשוטים למסובכים.

ואת הדברים המסובכים לבלתי אפשריים לחלוטין.

נכתב על ידי , 29/4/2005 15:49   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הוא לא.


"שני פלשתינאים לא חמושים נתפסו על ידי חיילי צהל"

אני בטוח ששני פלשתינאים אלה היו עוד הרבה דברים לא. הם בטח לא היו ירוקים, סביר להניח שלא בודהיסטים, אולי אפילו לא מגולחים וכו' וכו' וכו'.

אבל מבחינתנו פלשתינאים לעולם יהיו חמושים, וכשהם לא חמושים אז זה יוצא דופן וצריך להגיד זאת.

נכתב על ידי , 28/4/2005 15:52  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מנהיג עדין - מ"דרוש מנהיג" ל"ימיו האחרונים של בגין"


לעתים הצופה בטלוויזיה חייב בעבודה פרשנית רבה כדי להבין את המסר של המשדר. לרוב חושבים שטלוויזיה זה מדיום שטוח, חסר אמירה, חסר ערכים וכו' וכו'.

כיון שאני יודע שאני הצופה היחיד ב"דרוש מנהיג" אז קצת רקע. כבר מספר שבועות נוצר קונפליקט בין שני גברים בתכנית. איקי, יצור מוחצן ותוקפני, שאתמול למדתי שהוא מ"שינוי" וחזונו הוא "נישואין אזרחיים בישראל" לבין ואדים, יצור עדין ורך, עולה חדש מרוסיה שחזונו חינוך לחלשים ומהגרים. המתח בינם נבנה על ידי תוקפנות מסויימת של איקי כלפי ודים וחוסר התייחסות של ודים לתוקפנות זו. ודים תמיד הפסיד. הוא תמיד נשלח לשלבי ההדחה, ויצא משם בעור שיניו שבוע שעבר.

אתמול המאבק הגיע לשיא. לא ברור איך, אבל לאחר מבחני אישיות וראיון טלוויזיוני איקי וודים נשלחו לשלב ההדחה. איקי התגלה כהומוסקסואל שחזר בתשובה, חזר בשאלה, התחתן, התגרש וגילה את עצמו, וודים כרוסי עולה חדש רכרוכי ועדין. וכך הם הגיעו לפורום ההדחה והלכו שם ראש בראש כשוודים מתחיל להפגין תוקפנות, תוך כדי התנצלות, כלפי איקי. הוא מאשים אותו בשקרים, ובשאר דברים טובים.

המתח היה בשיאו.

והיתה התכנית שאחרי זה.

תכנית של מיכאל קרפין על ימיו האחרונים של מנחם בגין כראש ממשלה. מובן שזה התחיל עם אזכורים קצרים לדברים שלפני מלחמת של"ג. אבל המרכז התחיל משל"ג ואילך. תכנית די משעממת, כמקובל ממיכאל קרפין, שניתן לראות הטיות ערכיות בולטות בעריכה וכו' וכו'. היא גם היתה בעיקר ראשים מדברים, חלקם או רובם, לדעתי, לא אמרו שום דבר שלא נאמר לפני כן. בהחלט תכנית לא מרשימה, אבל מעניינת לחובבי ההיסטוריה בינינו. המתח העיקרי כמובן היה בין מה שהוצג שבגין תכנן לשל"ג לבין מה שהוצג ששרון עשה בשל"ג. קרפין הביא את דבריהם של אלה שטענו ששרון שיקר את בגין, ולכאורה לא שפט בינם. בגין היה מנהיג רך לבב שפיו וליבו שווים, שלא ייתכן ששיקר לבן שלו, לאשתו, לכנסת, בעוד שרון הוא המנהיג התוקפן שמונע על ידי עימותים, לא עוצר בשביל החלשים, ומתחמן כדי להשיג את מטרותיו.

אה כן, איזה מנהיג עדיף לטעמכם ולמי אתם מאמינים?

ובכן, מיטל מ"דרוש מנהיג" רצתה את הכריזמה של איקי. זה היה די מפתיע. לדעתי היא פשוט מפחדת מוודים, אחרת לא ברור מדוע היא בחרה באיקי שניכר שאינה סובלת אותו. רם כספי גם הוא בחר במישהו נחרץ שיעשה הכל בשביל להשיג את מטרתו. אהרלה ברנע הפתיע. הוא בחר בוודים כיון שזה צעיר יותר ולכן בעל פוטנציאל גדול יותר. ובכן שניים בחרו במנהיג הכריזמטי, זה שעלול לשקר כדי להשיג את מטרותיו, זה שיחסי האנוש שלו מזעזעים, שלא איכפת לו מאנשים איתם הוא עובד, ואהרלה בחר בוודים, המנהיג רך הדיבור, בעל יחסי האנוש הטובים, שכל אדם איכפת לו, אך חסר כריזמה סוחפת.

בני גאון הוא המחליט.

הוא בחר בבגין על פני שרון.

אני נדהמתי. ושמחתי.

ועוד הערת אגב. בתחילה חשבתי להגיד שבמאבק בין ה"ישראלי" לבין ה"אחר" היתה זו הפעם הראשונה שה"אחר" ניצח בדרוש מנהיג. אבל אז נזכרתי שאיקי הוא הומוסקסואל ולכן בהחלט יכול להיתפס כ"אחר". (למרות שהוא "גבר גבר" ובפירוש לא עונה על הקריטריון של הגבריות האלטרנטיבית שמציגים חלק מההומוסקסואלים.)

נכתב על ידי , 27/4/2005 14:23   בקטגוריות טלוויזיה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)