לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

בעלה של שריל סנדברג


אומרים שבעלה של שריל סנדברג נפטר. 

בתתילה היו שמועות על מעשה פסול. האמת, חיכו כמה ימים עד שהודיעו מה קרה. השמועות רצו. אמרו שרצחו אותו. לשונות רעות אפילו אמרו שהיא רצתה להיפטר ממנו. אחרי הכל היא אשת עסקים מצליחה, והוא איש עסקים קצת פחות מצליח. היו רמיזות על קינאה. על תחרות. לא שיחררו את סיבת המוות. כמה ימים טובים לא ידעו מדוע בעלה של שריל סנדברג נפטר. 

אני מאשים את בעלה של שריל סנדברג בעלייה שלי במשקל.

לא שזאת אשמתו. כבר אמרה לי פעם מישהי שמכשיר ההליכה והריצה הוא הגיהנום בהתגלמותו, יותר נכון הרוע המושלם. כן, מישהי כבר אמרה לי את זה. אבל לי, קשה לי לעשות כושר שלא על מכשיר ההליכה. ריצה, הליכה, ריצה הליכה, על מכשיר ההליכה. בחדר הכושר, ואפילו בחדר הכושר הביתי, שם מחכה לי מכשיר הריצה, הליכה, ובו נהגתי ללכת, לרוץ, ולהתעלם מהאזהרה של אותה מישהי שאמרה לי שמכשיר ההליכה הוא הרוע המושלם, פרדוקס שכזה. ברחוב קשה לי לרוץ. שיראו אותי כולם. הולך, רץ. במקום סגור, פרטי, עם טלוויזיה מול העיניים, זה גם פחות משעמם. לרוץ, ללכת, על מכשיר ההליכה.

אבל, בסוף פירסמו את סיבת מותו של בעלה של שריל סנדברג. בעלה של שריל סנדברג היה באמצע ריצה על מכשיר ההליכה שלו, כשלפתע משהו קרה. הוא עף ממכשיר הריצה, נפל על עורפו, ושבר את מפרקתו. ומת. 

ומאז איני יכול לעלות על מכשיר ההליכה שלי. כמו גם על המאזניים.

נכתב על ידי , 4/4/2016 14:05   בקטגוריות אמריקה, משהו אישי, אקטואליה, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)