לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

דיווח זכרונות מהים או הים האכזר


הלכתי אתמול לים עם ידידה. נכנסנו למים. אחרי עשרים שניות שמענו קול: "הבנות שם צאו מיד אתן באזור מסוכן" ואנחנו בכלל לא היינו בחוץ מוכרז, לכן אמרתי לידידתי שזה בטח לא אלינו. היא טענה שזה כן אלינו. היום חזרתי לשם ושמעתי את המצילים צועקים לבנות באותו מקום לצאת. הסיפור אתמול הזכיר לי שכבר קרה לי משהו כזה בעברי. וזכרתי זאת כי כתבתי זאת. ושלחתי בדואל לכל חבריי. אז פישפשתי בדואר שלי, ומצאתי. התאריך 6.7.2000 וזה הדואר ששלחתי. כפי שתראו, לא השתניתי הרבה מאז, וכן בעיות בזהותי המינית היו קיימות כנראה כבר אז (ראו הקטע הספרותי "החתונה שלי"). אז זה באנגלית, וזה ארוך, ואני משועמם. אז אולי תהנו. וכן, אני ממשיך בטרנד של התכתבות עם עצמי.






we decided 2 go 2 the c. yes the sun didnt


 scared us a bit. so we went. suterday and nothing. so we decided going on sunday s well. some of us needed to take a shower after the c so we went 2 xof muxraz. u know 1 with life guards in it. so there were 30 meters of c one can enter. all the other c was blocked by ropes which prevented people from entering there. so we entered were it was allowed. we walked a bit. some 20 meters. and another 10 more when the water reached my (well let not get obscene here) we understood it wouldnt get deeper than that so we decided to swim. not few seconds went be and we heard a mastering voice: "habanot baomek, taxzeru laxof." myself didnt understood to whom were they speaking 2. u c i saw reality s somehting completely different: a) we werent banot. b) it wasnt deep. unless u think 1.6 is deep. (consider the fact that my whole head was out of the water.) c. there were a ... no i makdim @ hame'uxar. unlike myself the my friend understood they were refering 2 us. which made her very smily. the next warning gave us the reason: "banot titkarvu laxof. banot al tisxu la'omek. ze mesukan. yesh zramim taxtonim mesukanim meod." (my previous c was that there werent any zramim 1, meaning myself, could have noticed). but now i got it. now i finnaly understood. there are zramim. and we gals r known to act according to zramim taxtonim. and these zramim can b very risky 4 us. we stop thinking when we reach these zramim. And may even b foolish enough 2 endangere ourselves when we reach such zramim. and besides we r 2 weak to fight those natuarl monsteres known s galim. s we gals ought 2 stay close and not lisxot la'omek. now if we women b honest with each other (we r known 4 our ability 4 intemicy when we r together) i might tell u that one of us wanted to go deeper so one of the sexy life gaurds would save us. yes one of us (no i wont tell u who she was. u know we gals has to stick together. women fraternity.) yes. 1 of us wanted 2 b saved. Alas we understood our roles s women and got the picture that those lifeguards were 2 lazy to save us and just wanted 2 reassert thier male dominance so we decided to return to safety shores where no zramim can reach us and defect our judgments. and indeed when we reached the safe shore we understood (yes, the reaon returned to us) y the lifegaurds wanted us close 2 the shore. they just didnt c that well, thus if someone went deep enough they wouldnt have seen him. Which explains y they refered 2 us s banot (s u can understand one of us wasnt bat though the other one was and still is very much one.) on the shore we looked these lifeguards 2 c if they were save worthy. and indeed they werent. so we decided 2 educate each other. my humble self should have dedect any ca'ir shriri vexatix and the my friend should have detected any ce'ira xatixa. her job was much easier though we both can count both xatixim and xatixot on one hand. (4 xatixot and one xatix.) yes apperently it was the day that all the ugly people go 2 the c. we came out with few reasons. it was sunday, the normall (meaning the ones that can b seen) go 2 the c on suterday. The second reason was that we were there. and lets face it at list 1 of us (the humble writer) can easily mix with the people who were on the beach that day. And thirdly the evidence was just 2 grave. the uglyness we exposed 2 was unhumane. there were a mother and her 2 daughters that was gros. and the behema with his beasty dog. and a couple which u can c how they deserve each other. so we girls went home either by rexev or by rakevet hoping one day some hunk or chick will save us.


 

נכתב על ידי , 30/6/2004 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום פוליטי


יש מבינכם שמתלוננים שאיני פוליטי מספיק. צודקות. אז בחלומות אני כן. אחרי החלום שאף אחד לא פירש על אלכסנדר הייג הנה מה שהיה הלילה.


זה התחיל שהיינו, כלומר הייתי בקהל, באסיפת ענק שהתכנסה לשמוע את בוש נואם. הוא נאם אבל אנחנו לא שמענו אותו. בהתחלה חשבו שזה בעיה ברמקולים ובמעבר של דבריו לרדיו, ואז ניסינו להסביר לאידיוט שהוא נואם אלינו לא דרך המדיה אלא ישירות הוא לא הבין. אידיוט.


ואז ישבתי לשולחן עם האלוף עמוס גלעד ושמעתי את הערכתו על האיום האיראני. הוא אמר שהנשק הגרעיני של אירן מכוון בראש ובראשונה נגד ישראל. צעקתי עליו שלאירן יש איומים אחרים חוץ מישראל. הוא התעקש, שאלתי אותו מה עם רוסיה? ומה עם הרפובליקות האסלאמיות סביב אירן? ופקיסטן? והודו? והוא התעקש זה נגד ישראל. הזכרתי לו שאירן מעולם לא הייתה במצב מלחמה עם ישראל והוא התעקש. בסוף הבהרתי לו שאני מצפה לקבל את התפטרותו. הוא לא הבין למה, והבהרתי לו שבעייני ההערכות שלו מגוחכות ולכן לא אוכל להמשיך לעבוד איתו.


עד כאן החלום, ומכאן חלם. ההחלטה לחלק לתושבי הדרום כדורים נגד קרינה. גאוני. אולי מישהו יעורר את השאלה סוף סוף מה קורה עם סוגיית הגרעין הישראלית. אהה, שכחתי מישהו ניסה לעשות את זה כבר. קוראים לו אויב העם הוא יושב בבידוד באיזה כנסייה אחרי שהמדינה ניסתה לעשות כל שביכולתה להוציאו מדעתו. אבל הוא טעה כמובן. אז נחלק כדורים לתושבי הדרום, שכן, אם תהיה דליפה גרעינית מהכורים זה יעזור להם. בטוח.






מחר דיאלוגים

נכתב על ידי , 30/6/2004 19:47   בקטגוריות חלומות (?)  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם קצה


פעם כשחשבתי למות, טוב הסיבה היתה מאוד ברורה. פגעתי במישהי שאני אוהב. זה היה בנאלי לגמרי. סתם אי הבנה כזאת שהובילה לכך שהיא נעלבה עד עמקי נשמתה. כרגיל לקחתי את זה קשה. זה לא שהיינו זוג או משהו כזה. סתם ידידים, וזה מה שגרם את השבר העמוק יותר. איך בן אדם מסוגל סתם ככה לפגוע באנשים שהוא אוהב? מדוע להמשיך לחיות אם כל כך קל לי לפגוע באנשים שאני אוהב? אפילו כשהם לא אוהבים אותי. סתם כך, אז לקחתי את עצמי להליכה מאוד ארוכה. סתם צעדתי ברחובות ירושלים. אני כבר לא זוכר את הכיוון הכללי. בטח מזרחה. הלכתי וסתם ניסיתי לנקות את המחשבה. לחשוב האם באמת כן, האם אני רוצה למות. האם הקצר בתקשורת, הקצרים בתקשורת שאני כל הזמן יוצר, שגורמים לכאב אצל אלה שהייתי עושה הכל למענם, האם קצרים אלה אכן

טוב נו, נקטתי בשיטה הפחדנית. הרי היא לא אהבה אותי, ולכן הפגיעה בה היתה קיצונית יותר בעיניי מאשר בעיניה. הרי קל לי לראות את הפגיעה במי שאני אוהב כפגיעה גדולה הרבה יותר ממה שהיא כיון שאני מגדיל כל דבר ביחס לאותו אדם. אז הבנתי, שכן, אולי היא קצת נפגעה, אבל הפגיעה הרגשית בה היתה קטנה יותר ממה שאני דמיינתי, שכן האהבה שלי אליה היא זאת שהכפילה את עוצמת הפגיעה בעיניי. המשכתי לחיות אחרי זה. אני מניח שהמשכתי גם לפגוע באנשים שאני אוהב בלי כוונה.





כן היום אנחנו בפוסטים קצת יותר אישיים.

נכתב על ידי , 30/6/2004 11:11   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשייו של מולטי בלוגר


כן קשים חייו של מולטי בלוגר, אותו אדם שכותב יותר מבלוג אחד. צריך לתאם בינם. אתן יודעות אני בכל זאת רוצה שכל אחד מבלוגיי יזכה לחשיפה מירבית. ואז אני צריך לדאוג לכך שהם לא ידרכו זה על זה. ברור שצריך גם לדאוג לכך שהם יפרגנו זה לזה. אז כן, אם עוד לא קראתם את הבלוג הנוסף שלי, מן הראוי שתלכו לשם עכשיו, בדיוק שהוא מגיע לקראת השיא הראשון מבין השניים שיהיו בי. זאת הכתובת. ואני אשמח אם תגבנה גם.


http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=44868


אז אני צריך לחכות עם הפרסומים בבלוגים השונים, אפילו אם אני רוצה לפרסם עכשיו משהו, אני לא יכול כיון שזה עלול להרוס את החשיפה של הבלוג האחר. כן, קשים חייו של המולטי בלוגר.


חוץ מזה, כשפתחתי את אותו בלוג נוסף, גיליתי משהו שקצת הטריד אותי. גיליתי, ואולי זה גם היה קודם, שחלק מהמעבר לנענע הוביל להצבת תנאים מתנאים שונים. אז לידיעתכם אסור לפרסם חומר פורנוגרפי בבלוגים. אני יודע, נשמע נורא שאני נסער מסעיף כזה, אבל כולנו יודעים שפורנוגרפיה זה ענין של גיאוגרפיה. חוץ מזה, אחד הדברים היפים במדיום הזה זה החופשיות שבו, ועתה יש הגבלה  חוקית של כל מי שפותח בלוג. ומי יודע אולי הבלוג הנוסף שלי בסופו של דבר יהפוך להיות פורנוגרפי (הרי ניצנים של זה היו בו מלכתחילה, שלא נדבר על מפוקפקותו האתית שרמזה לדברים כאלה מלכתחילה. ) אז כן אני קצת חרד.

נכתב על ידי , 29/6/2004 17:35   בקטגוריות אינטרנט  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)