לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

משחקים על זמן


המרוויח הגדול הוא כמובן צחי הנגבי. אבל מגיע לו. המשרת הנאמן שהצליח להביא את אולמרט וברק יחד לכך שהם ימשיכו בתפקידהם, מגיע לו.

הוא קיבל מתנה יפה. היום הוא עלה להעיד על עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים ואיש לא שמע על כך.

למה לא שמענו על כך? כי אולמרט העביר את הישיבה על ההחלטה על העיסקה משבוע שעבר להשבוע. למה? אולי כי הוא לא רצה שנשמע על העדות של צחי. למה? כי העדות של צחי קשורה לשחיתות שלטונית. ואיזו סוגיה אולמרט לא צריך היום בכותרות? שחיתות שלטונית. למה? כי יש עוד עדות על שחיתות שלטונית, שלו דווקא, עוד שבועיים.

כאן טמונה לטעמי האמת בפארסה של השבוע האחרון. אולמרט צריך  לשלוט בכותרות עד ל-17.07. כמעט חודש של חדשות שבו הוא צריך לדאוג שלא יעסקו בשחיתות השלטונית. אז היה שבוע שלם של התעסקות בהצבעה על הקדמת הבחירות. הוא לא רצה שזה יהיה הנושא המרכזי, אז הוא דחה את ההצבעה על עיסקת רגב/גולדווסר. למה? עד עכשיו איש לא הצליח להסביר זאת. איש לא הצליח להסביר את הזיגזג של השבוע האחרון.

אבל הזיגזג הזה ברור מאוד. אולמרט רוצה למשוך זמן, להחזיק נושאים שכאלה בכותרות כמה שיותר. הוא רוצה להחביא נושאים אחרים כמה שיותר.

היום העיד צחי הנגבי במשפט על שוחד בחירות, מרמה והפרת אמונים בסוגיית המינויים הפוליטיים שלו במשרדי הממשלה עליהם היה מופקד. לא שמענו על זה. שמענו רק על גמר היורו ועל אישור העיסקה להחזרת החטופים. שבוע שלם שלט נושא זה בחדשות. תפקודו, הקלוקל והמושחת, של ראש הממשלה לא היה בראש סדר היום. גם סוגיית השחיתות של הנגבי, ושאר קדימה לא נדונה. רביב דרוקר, שבכתבה ביום ו' עשה הכל כדי להזכיר עד כמה מושחתת מפלגה זאת, עם תמונות של השרה רוחמה אברהם-בלילא ושל החשוד הירשנזון בכתבה על פריימריז מושחתים של מופז, בטח מתוסכל למדי. כי לא משנה מה יקרה, שחיתות שלטונית לא תצליח להיכנס לכותרות מעכשיו עד עדותו של מוריס טלנסקי. אולמרט יימתח כל נושא אחר, כמו נושא העיסקה עם חזבאללה שהייתה סגורה כבר לפני 10 ימים, כמו מסטיק. העיקר שלא ידברו על שחיתות, שלא נזכור שהיא קיימת. ואם צחי נהנה מזה על הדרך, כולם מרוצים.

 

אגב, גם אני מרוצה מתוצאות ההצבעה, אבל הויא דלורוזה שהעביר ראש הממשלה את המשפחות בשבוע האחרון, רק מטעמי תזמון, מרוקנת גם את ההחלטה הנכונה הזאת מאיכות מוסרית כלשהי.

נכתב על ידי , 29/6/2008 21:00   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסכמים


כה אמרה ש' קאלי:

הסכם הצלה של גלעד שליט אין. הסכם הצלה של גולדווסר ורגב אין. רק הסכם הצלה של אולמרט וברק יש.

והמשיכה במקום הסכם בין אהוד א' לאהוד ב' היה צריך לדאוג להסכם עבור אהוד ג (וחבריו).

 

ואני אומר הוא צודק. בעצם הוא אומר את מה שאני אמרתי די מזמן.

נכתב על ידי , 25/6/2008 10:20   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2 הערות וכלום


1. שבוע שעבר לא הייתה הפגנה של נהגי המשאיות. המשטרה הצליחה לתחמן אותם. הטענה שזהו מאבק צר של סקטור קטן. אבל, נהגי המשאיות מעבירים את כל הסחורות בארץ. ככל שמחיר הדלק גבוה יותר, כך מחיר ההעברה של הסחורות גבוה יותר. מכאן, הורדה של מחירי הדלק להובלה תוזיל את המחירים של רוב המוצרים בארץ. זוהי דרך להוריד את האינפלציה, להוזיל את החיים בישראל וגם להיות צודקים כלפי אוכלוסייה זאת. לא תקראו על זה. זה דורש אומץ. ודאי שאיש לא יחליט על כך, זה מעביר תקציבים לאנשים עניים ודפוקים.

2. הזירה הפוליטית רוגשת, ורק דבר אחד לא נאמר. לליכוד ולעבודה יש אינטרס שהבחירות הכלליות יהיו לפני או בד בבד עם הבחירות האזוריות. כרגע, קדימה נוגסת בשתי המפלגות הותיקות במישור המקומי. הסיבה ברורה - קדימה שולטת במשרד הפנים, המשמעותי מאוד לרשויות המקומיות ולעיריות. יתר על כן, קדימה היא מפלגת השלטון וראשי ערים תמיד ירצו להסתופף בצל מפלגת השלטון. אם קדימה מתרסקת, דבר שקורה אם מוקדמות הבחירות הכלליות, הליכוד והעבודה, הכוחות המשמעותיים היחידים ברשויות המקומיות בכל הארץ, ירוויחו מכך. על כן הליכוד והעבודה עובדים יחד כדי להקדים את הבחירות. ש"ס לא מתנגדת בגלל שלקחו לה את משרד הפנים.

3. כלום. אין. פשוט אין מה להגיד על ענין השבוים. אין מה להגיד.

נכתב על ידי , 24/6/2008 20:35   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחזית שגויה ליורו


גם אני כמו כולם רואה קצת את אליפות אירופה בכדורגל. האמת, ישנם משחקים שאין לי מושג למה מישהו צריך היה להתעניין בהם. כך למשל המשחק בין תורכיה לבין שוויץ. למה שמישהו יתעניין במישחק מעין זה? אולי אם אתה תורכי, או שוויצרי (למרות שהשוויצרים הם נייטראליים, לכן סביר שהם אינם גם בעד הנבחרת השוייצרית).

אבל אז הגיע שלב רבע הגמר, והמשחקים החלו להיות מעניינים. המשחקים אמנם מעניינים אבל תוצאותיהם ידועות מראש.

הנבחרת הגדולה יותר מנצחת. לא מאמינים?

גרמניה הייתה אמורה להפסיד לפורטוגל. פורטוגל סיימה במקום הראשון בבית שלה וגרמניה במקום השני בבית שלה. אבל ישנם 80 מיליון גרמנים ורק 5 מיליון פורטוגלים. אז גרמניה ניצחה.

הלאה, תורכיה הייתה אמורה להיות  מובכת ומובסת על ידי קרואטיה. תורכיה סיימה שניה, קרואטיה סיימה ראשונה, בלי הפסד. אבל שוב יש יותר תורכים. ישנם 70 מיליון תורכים ו10 מיליום קרואטים. אז תורכיה ניצחה.

הולנד הציגה את הכדורגל המושלם. קיצבי, מענין, מלהיב. רוסיה לא הלהיבה איש. הולנד הגיעה מהמקום הראשון, ללא הפסד. רוסיה הגיעה מהמקום השני. אבל יש הרבה הרבה יותר רוסים. ישנם 140 מיליון רוסים ורק 15 מיליון הולנדים. אז רוסיה ניצחה.

מה יקרה הערב?

בניגוד למשחקים הקודמים הקרב הפעם צמוד. בשלושת המשחקים הגדולים התייצבה מדינה אירופית גדולה מאוד מול מדינה אירופית קטנה. הערב שתי מדינות בינוניות משחקות. ספרד עם 40 מיליון נגד איטליה עם 60 מיליון. ספרד מגיעה ממקום ראשון בבית ללא הפסד, איטליה ממקום שני. אם השיטה תימשך, אין ספק שהמדינה הגדולה יותר, שמגיעה מהמקום השני, תנצח את המשחק.

מסתבר שעד כה, ביורו 2008, הגודל כן קובע.

נ.ב.

אישית, ממש לא איכפת לי מי תנצח הערב. או בשאר הערבים.

נכתב על ידי , 22/6/2008 20:52   בקטגוריות טלוויזיה, פוטבול, אקטואליה, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)