לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

יום אחד יגלו גם אותי


כן, אני מחכה. אני מרגיש שזה מגיע, מייד אחרי הגל הנוכחי, מייד אחריו, ישימו לב שגם אני קיים. עד אז, אחכה בשקט, עם תסכולים קטנים שכאלה.

על מה אני מדבר? על הגל הנוכחי, של הפרסומות לגילאי 70 פלוס. פתאום גילו אותם. פתאום גילו שרגע, יש להם כסף, הם קונים דברים, אז למה בעצם שלא נעשה להם פרסומות. אז נפרסם להם בתי אבות, ונפרסם להם תרופות, וחיים טובים וכאלה.

זה הגיע מייד אחרי שהגל של הפרסום למשפחה כבר עלה לכולם על העצבים. טוב, זה באמת בלתי נסבל לפרסם למשפחה כל הזמן, כמה אפשר?

המזל הוא שעכשיו יש ראש השנה עם הפרסומות של החגים, הפוגה מהצורך לחפש קהל לקוחות חדש.

אבל, אוטוטו גם יומי יגיע. גם אליי יפנו. וזה לא יהיה רק בפרסומות, הו לא. זה יהיה גם בחנויות.

מי אני, אתן שואלות? אבל כולכן יודעות מי אני. אותו רווק מבוקש, נאה, מסוקס, שיש לו הכנסה נאה למדיי. יש לי הכנסה נאה למדיי. אז למה אף אחד לא רוצה את הכסף שלי? למה אף אחד לא מנסה להגיע אליי ולמכור לי דברים? למה לא רואים פרסומות שפונות אל אנשים כמוני? שלא נדבר על מבצעי המכירות ברשתות השונות. קנה 3 שמפואים קבל שניים חינם. אבל למה לעזאזל אני צריך חמישה שמפואים? חומוס שני בחצי המחיר. והרי החומוס האחד שאני קונה לרוב הולך לפח כי הוא גדול מדי. וכך, כל המוצרים נמכרים בשלישיות, זוגות, רביעיות, ורק אני עומד מול המוצר, ושואל, מה לא רוצים את הכסף שלי? למה לא מנסים למכור לי כלום? למה רק אתרי השידוכים מציעים לי דילים כל הזמן? למה, למה המפרסמים לא מבינים שהרווקים והרווקות בארץ יש להם הרבה יותר כסף מהמשפחה בתחילת דרכה, זו שמוציאה את כל הונה על המשכנתא (ביטוח משכנתא מוזל), על הטיטולים לילד (מאות שקלים בחודש) וכו'... הרי ברור שלי יש יותר כסף מלהם, אז למה לא מנסים למכור לי כלום? למה לא עושים מבצעים בשבילי?

אבל אני יודע, יומי יגיע, אוטוטו יומי יגיע. ואז מן הסתם אהיה כבר נשוי באושר. כי ככה זה אצלי, אני תמיד מפספס את הזמן בו מגלים אותי.
נכתב על ידי , 31/8/2005 12:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק בישראל


המתיישבים ביקשו שיפנו אותם בכוח.

 

 

הבדואים יחוברו לרשת אינטרנט אלחוטית. למרות שאין להם עדיין רשתות חשמל.

נכתב על ידי , 30/8/2005 15:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה מטומטמת במיוחד


כשדניאל סולומון מתנגן ברקע, אין אין אין כמו הסיפור הזה כדי להבהיר את זה.

פשוט אין גבול לטמטום שבמסגור האהבה. כל מסגרת מפגרת ככל שתהיה תעבוד. העיקר שהאהבה תנצח.

אוי, כמה פעמים כתבתי את זה.

אבל כיון שדניאל סולומון ברקע, אז זה מתאים.

דווקא אהבתי שיר אחד שלו, רבות הדרכים. שיר יפה, בייחוד אם אי פעם אהבת מישהו מרחוק (וודאי וודאי, הרי אני איש העולם הגדול וראו סיפור צד שנקרא פנטזיה זרה).

אז כן, אפילו שקלתי לקנות את הדיסק שלו.

למזלי, מרובה תכונות חיוביות אנוכי, אולם איש עוד לא האשים אותי בספונטניות. ולכן הרצון הספונטני לקנות את הדיסק שלו התנדף.

לשמחתי הרבה. כיוון ששאר השירים בדיסק זה מזכירים לי את הסיפור המטומטם שלינקקתי אליו. הכל, הכל, הכל חייב לסוב סביב אהבה. לא משנה כמה דבילי, כמה בנאלי, כמה מיותר, כמה מטופש, אם יש בזה איזשהו אלמנט של אהבה, רצוי דביקה ומשעממת, אז טוב יותר. כך נשמעים השירים שלו שמשמיעים ברדיו, למשל עכשיו, ותחברו את זה יחד לאותו סיפור דבילי, תקבלו את העולם המושלם.

תסתכלו לי בעיניים, תביאו חיבוק, ואני אלך להקיא בצד.

נכתב על ידי , 29/8/2005 12:55   בקטגוריות אהבה ויחסים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהירות


הדיכאון מוביל לתסכול.

התסכול מוביל לכעס.

הכעס מוביל לאלימות.

רצוי לו, ליופי, להתרחק ממני בימים הקרובים.

נכתב על ידי , 28/8/2005 16:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)