לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

חרונולוגיה חסרת חשיבות

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Tangles should be welcomed as good news-they keep out demons. 1988:28 Becker :וולטר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

הפוטבול חזר


וגם הסיקור של העונה:

בשנה שעברה היכתה הבולטימור רייבנס את הניינרס במשחק הסופרבול, בהפתעה. קבוצת ה-AFC ניצחה, למרות שהייתה אנדרדוג ולמרות שרבים טענו שליגה זאת היא הפחות איכותית מבין השתיים.

באותו משחק החשמל נפל. מאז עיכובים הפכו למילת המפתח בעונת הפוטבול. כך, המשחק הראשון העונה, בין דנבר לבולטימור נדחה בארבעים דקות. בגלל ברקים. וגם משחק יום ראשון השניההעונה נדחה בגלל ברקים (והוא גם היה גרוע, וגם בו היה מאנינג. שניים מהם, אפילו, וזה מה-A ניצח את זה מה-N).

אחרי שלושה שבועות בעונה הנוכחית ניתן להגיד שהסופרבול לא היה טעות חד פעמית. תוצאות השבוע האחרון מוכיחות זאת. אמנם הקבוצה הטובה בליגה כעת, הסיאטל סיהוקס ניצחה את הקבוצה הגרועה בליגה, הג'קסונויל ג'אגוארס, אבל שאר המשחקים הניבו תוצאות מעניינות הרבה יותר. למשל, ניצחונה של אינדיאנפוליס קולטס על הניינרס. הניצחון היה משכנע וחד משמעי. היו מספר הפתעות במשחק זה. ראשית, הקולטס אינם נחשבים כקבוצת עלית על ידי אף אחד. שנית, הניינרס כן. הם נחשבים לקבוצה השנייה או השלישית באיכותה בליגה כעת. רביעית, המשחק היה בסן פרנסיסקו, באולם פתוח, למרות שהקולטס רגילים לאולם סגור. וחמישית, הניינרס הושפלו שבוע לפני כן על ידי הסיהוקס, וכולם ציפו שיחזרו לעצמם מול יריב נוח כמו הקולטס. אבל, הקולטס היכו אותם שוק על ירך.

אולי ניקח דוגמא אחרת. אמנם הטבלה שיקרה והפאטריוטס הגיעו אחרי שני נצחונות וטמפה ביי הגיעה אחרי שני הפסדים, אבל בכל זאת. מי שלא ראה את הפאטריוטס מנצחים את הג'טס לא ראה משחק פוטבול גרוע מימיו. אחד המשחקים המחרידים שנראו. פוטבול הומצא כדי שלא יהיו משחקים דוגמת ניצחונם של הפאטס על הג'טס. ובכל זאת, הבאקאנירס הפסידו לפאטס, שלא היו מסוגלים לשחק התקפה גם אם היו מביאים להם שחקני התקפה למשחק זה (ולא ממש הביאו כאלה). או למשל הפתעת העונה עד כה קנזס סיטי הגיעה לפילדלפיה, כלומר חצתה שני אזורי זמן, בשבוע קצר, כלומר ביום חמישי, ועדיין ניצחה את האיגלס. כנראה שזאת חוכמה קטנה לנצח את האיגלס, ובכל זאת האיגלס ניצחו את וושיגנטון. כנראה שזאת חוכמה קטנה לנצח את וושינגטון. ששנה שעברה הגיעו לפליאוף. עוד קבוצה שהגיעה לפליאוף שנה שעברה, מה-N, אטלנטה, הגיעה לעוד משחק נגד קבוצת A שאיש לא חזה לה גדולות, מיאמי. אטלנטה הפסידה גם היא.

אז נכון שאפשר לאזן את התמונה, בניצחון של שיקגו בפיטסבורג. אבל עושה רושם שכולם ינצחו את פיטסבורג השנה. לפחות עד שהקבוצה תמצא את עצמה מחדש. הסטילרס נראו גרועים כמעט כמו הפאטריוטס נגד הג'טס. אבל, בעצם, לא יכולה להיות קבוצה עלובה יותר מהפאטריוטס נגד הג'טס. חוץ מהג'טס כמובן. והבילס. שהצליחו להפסיד גם לפאטריוטס וגם לג'טס. ואולי בכל זאת יש קבוצה עצובה יותר משתי אלה. שכן, מי היה מאמין שלג'טס יהיה מאזן הרבה יותר טוב מהג'יאנטס של ניו יורק. שעוד לא ניצחו העונה. וגם לא שיחקו פוטבול באף אחד מהמשחקים שלהם. שהיו נגד יריבות נוחות למדי. כמו למשל קרוליינה פנת'רס.

כן, העונה עד כה עצובה למדי. הפאטריוטס לא יודעים לשחק בהתקפה. הג'יאנטס לא יודעים לשחק נקודה. וכך גם הניינרס מהמשחק השני. עצוב עוד יותר שפייטון מאנינג ממשיך להבהיר לכולם שדנבר עלולים להיות הקבוצה הטובה בליגה. אבל אפשר לקוות שלא. וגם קריסתו של בית הצפון של ה-A, עם האלופה שנראית רע מאוד, סינסי שנראים סביר, הסטילרס (שהמאזן שלהם גרוע מזה של קליבלנד בראונס!!!) מעציבה מאוד. כי אם יש קבוצה שיש לה מאזן גרוע מזה של הקליבלנד בראונס, זה אומר שהיא גרועה מאוד, וישנן הרבה קבוצות עלית מהשנים האחרונות שמאזנם גרוע משל קליבלנד. עצוב. אבל כמו שאומרים, מכאן דברים יכולים רק להשתנות. 

נכתב על ידי , 27/9/2013 03:30   בקטגוריות אמריקה, פוטבול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 20

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

79,142
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , תקשורת ומדיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפינחסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פינחסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)