לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבית ומסביב לו-דברים שקורים בבית

דברים שבדרך כלל קורים בבית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005




תמונת היום
נכתב על ידי , 21/1/2005 15:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי מישהו יודע לאן נעלמו ההודעות הישנות שלי באמת לאן הן נעלמו?

מי שיפתור יקבל משהו מיוחד!



נכתב על ידי , 18/1/2005 20:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ולתמונת היום

 

 

 

אין לי מושג מה לעשות אז אם מישהו רוצה את הבלוג שישלח לי email [email protected]

 



כן אני יודע היא בכלל לא חמודה ואני מצטער שלא הייתי הרבה זמן................... 
נכתב על ידי , 18/1/2005 20:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר

ICQ: 259756780  




446
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhra banana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hra banana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)