לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתעוררת לחופש


החיים הם כמו מים צריך רק לזרום איתם...

כינוי:  אוראל

בת: 37

ICQ: 162880082 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2004

אהבה כואבת


אתה לא מבין...

אני אוהבת אותך

ומנסה להכחיש

אני רוצה אותך

ומנסה להבליג

רוהצ להתעלם מהפציעה שגרמת לי בלב

אבל זה פשוט כואב

ליבי נקרע כשאתה אומר לי

אותך אני לא רוצה

אני מבחוץ נראית אדישה

אבל מבפנים כולי רק בוכה

זאת אהבה שבחיים לא תיגמר לי

בנשיקותיך כבשת אותי

בחיבוקיך לקחת את ליבי

שבית אותי באהבה ללא שום כיוון

חד סיטרית

אבל היא בחיים לא תיפסק

מיום ליום מנסה לשכוח

מהמציאות לברוח

אבל האהבה שבתוכי רק גוברת

וביחד איתה מתגבשת שנאה ואדישות

אני מסתכלת עלייך ומדמיינת אותנו יחידיו

אבל עוד חושבת תזכרי זהו רק חלום

מתפללת שיגיע היום ואני אזכה להיות שלך

אבל האמת היא..

אהבתי היא שנאתך

אני יודעת שיבוא היום

ואותך אני אשכח

וזה יהיה חלום

בסכך הכול מאושרת אני רוצה להיות

ביחד איתך

או פשוט בלעגייך

נמאס לי לחיות באשלייה

אבל אותך לשכוח איני מצליחה

פותחת את העיניים לחופש

לחיבוק אוהב- אחר

לנשיקה מתוקה- אחרת

אם מישהו אחר, רוצה אותו

אבל אותך יותר

עוצרת את עצמי מפיתויים

ולא מסוגלת להיות עם אחרים

אותך אני אוהבת

ומנסה למחוק את האשלייה

שיבוא היום ואני יהיה שלך.....

 

 

 

 

נכתב על ידי אוראל , 23/3/2004 20:09   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



642
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)