לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתעוררת לחופש


החיים הם כמו מים צריך רק לזרום איתם...

כינוי:  אוראל

בת: 37

ICQ: 162880082 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2004

רצון


חושבת אני על הרצון שלי

רוצה אותך

ושאתה תרצה אותי

ושנרצה להיות ביחד

אבל מהו הרצון שלך?

אתה פשוט לא מדבר...

לא אומר...

סוגר שפתיים ושותק

לא מוציא הגה

תצעק,תבכה,תצחק

רק אל תשתוק

תפתח את העיניים יש לך פה אהבה

אל תתן לעצמך לאבד אותה

יום עובר יום

אני כבר מתייאשת

הרצון חולף

האהבה הופכת למשהו...

אחר

אני עוצמת את העיניים

מזילה דמעה

וממשיכה לדרך הבאה, חדשה

אבל תמיד תזכור

שאותך אהבתי

את אהבתי הראשונה



נכתב על ידי אוראל , 24/3/2004 08:21   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



642
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)