לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מתעוררת לחופש


החיים הם כמו מים צריך רק לזרום איתם...

כינוי:  אוראל

בת: 37

ICQ: 162880082 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה קורה איתי?!


שלום לכולם..

המון המון זמן לא הייתי פה...

אז ככה... הייתי עסוקה בבגרויות סיום כתה י"ב מסיבת סיום חזרות אתם יודעים איך זה...

אז בינואר אני עולה על מדים... כי אני יחסית קטנה לכולם.

עבר עליי המון בחודשים האחרונים שלא הייתי כאן...

אבל הכואב מכולם זה השבוע האחרון...

רביעי שעבר החלטתי שדיי נמאס לי מאילת עליתי על האוטובוס עם חברה לכיוון אשדוד

שם נפגשתי עם חברת ילדות שגדלנו ביחד מגן חובה עד כתה ו' והיינו כמו אחיות בדם

סוף כתה ו' היא עזבה את אילת ו6 שנים לא התראינו..

אז יום רביעי נפגשנו..

זה היה מאוד מרגש! חיבוקים נשיקות דמעות העברנו חווית על בית הספר היסודי על החיים ובכלל על הכול...

אחרכך עליתי לנהריה וחיפה לראות חברים ומשפחה היה ממש נחמד...

יום ראשון נפגשתי בת"א עם חברה והלכנו לישון בדירה שיש לאבא שלי שם...

והוא גם היה איתנו כי היו לו עיסוקי עבודה...

בקיצור חבר שלה הוציא אפטר מהבסיס והיה איתנו ביום שלישי... ובערב חצי אילת הייתה בדירה ושיחקנו כלפים ושתינו והיה כיף...

יום רביעי חברה שלי נסעה ונשארתי לבד... חיכתי לחבר שלי שיצא יום חמישי מהבסיס ולא ראיתי אותו חודש וחצי כי אנחנו גרים רחוק מאוד אחד מהשני

אתם לא יודעים איך הפגישה שלנו הייתה

כמו בסרטים... ראיתי אותו קפצתי עליו התחבקנו התנשקנו היה מושלם...

אז הלכנו קצת לטייל בסנטר וראינו סרטים בדיוידי בקיצור השלמנו פערים...

יום שישי הוא נסע הביתה ואני נפגשתי עם חברה שיצאה מהבסיס וחזרתי הביתה

אחרי שבוע שלם בצפון...

יום שישי בערב אני מקבלת מהחבר ( אגב שנה אנחנו ביחד ) טלפון...

שמעי אני רוצה להפרד... נחת עליי בבום כאלו מה מה?! היה לנו הכי מושלם שבעולם ביחד מה כבר עשיתי?!
והוא אומר לי אני חושב שאת בוגדת בי

אחרי שתיקה והלם מוחלט אני אומרת לעצמי אוקי אוראל תתאפסי...

אמרתי לו מה?! אתה רציני שנה אני חברה שלך עם המרחק עם הקרבי שלך הכול מהכול אני נלחמת על הקשר שלנו למה שאני ילך עם אחרים?!

ככה אני חושד...

ופשוט הוא נפרד ממני ככה סתם משמועות של אנשים

ואז כמובן שבכיתי והתבאסתי ואמרתי אני זאת ששנואת שמשקרים לה זאת ששונאת סכסכנים ושקרנים ובוגדים למה לי זה מגיע?! חשבתי משהו לא בסדר אצלי...

והוא יצא אליי ביציאה אתמול בלילה... שהייתה הכי מגעילה בעולם...

תמשיכי להיות ( במילה יותר גסה ) עם מי שהיית כול הזמן לפחות עכשיו זה חוקי כי אין לך חבר...

ואני צועקת לו אבל זה לא נכון לא בגדתי בך תשאל את כול החברות שלי ואני לא מקרת לך כי אני לא שקרנית..

אוף אלוהים מה יהיה?!

אז זה למה עכשיו יש לי מצברוח באסה...

 

שיהיה לכם יום טוב ושבוע מושלם...

נכתב על ידי אוראל , 27/11/2005 10:43   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגועי אלייך...


כמו המים הצלולים

האוויר לנשימה

השמש בבוקר חם ונעים

דברים כולכן פשוטים, אך כולכך ברורים

כך אהבתי אלייך

כך געגועי אלייך

במצב של איבוד חושים

תגיע אליי כמו מארץ רחוקה

ידעת, הרגשת את כאבי

עטפת אותי כמו בשמיכה

שמרת עליי מכול משמר

ובשמורך עליי ידעתי שזה לא סתם

מלאך לא מגיע סתם כך, האומנם?

לאט, לאט האהבה החלה לחזור לליבי

והפעם כולי שלך

המלאך הגיע כמו מארץ רחוקה

קח אותי עמך לארצך

אהוב אותי כמו שלא אהבת מעולם

ואהיה שלך לנצח...

 

מוקדש...

נכתב על ידי אוראל , 25/1/2005 14:59   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגוע


יושבת כאן בחושך

על הדשא הרטוב

הזיקוקים מעליי

כול-כך יפים הם

מדגישים את עייני

חושבת לעצמי

אתה שם

ואני פה

כמה חבל שאנחנו לא יחדיו

אתה חסר לי כאן...

את ידייך חובקות בגופי

אבל אתה שם

ואני פה

מחכה ליום המחרת

שבו נהיה שוב יחדיו

נתקרבל האחד בשני

ונאהב...

 



נכתב על ידי אוראל , 24/3/2004 22:59   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
642
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוראל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוראל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)