לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלאך בלי כנפיים


כי יש דברים שהגיע הזמן לפתוח...

כינוי:  קבדיי

בן: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2016

כשיש יותר מדי להגיד


נתתי לך את הכתובת של הבלוג שלי.

בעיקר כי אני אוהב אותך.

בעיקר כי מאז 2010 כל הבלוג הזה נסוב סביבך וכך גם אני.

אבל עכשיו כשאני יודע שאת קוראת קשה לי יותר לכתוב.

 

כבר כמה ימים מתנדנד על גבול החרדה. 

הלוואי שהיית פה לחבק אותי :'(

נכתב על ידי קבדיי , 21/2/2016 22:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית משוגעים


חלמתי שאני וסנדי יחד בבית משוגעים.

היו שם עוד דמויות מהחיים שלי, אבל אני זוכר רק אותה ואת החברה של החבר. 

תמיד זה מפתיע אותי מחדש שהעברתי שם 5 ימים אבל במציאות בטח עברו כמה שניות עד שהתעוררתי מזיעה במיטה.

היא לא שלחה לי הודעה...

 

פתאום החלום מרגיש קצת מרוחק.

5 ימים של זכרון דהוי. אני לא בטוח מתי כבר הייתי ער ומתי החלום התפוגג.

אנסה לחזור לישון...

נכתב על ידי קבדיי , 17/2/2016 05:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,030
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקבדיי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קבדיי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)