לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008


שוב עמדתי מול דלת הגן של הקטנצ'יק הגדול, הוא נצמד לי לרגל וסירב להכנס.

כבר מספר שבועות, מאז שהגננת שלו ילדה הוא לא הולך בשמחה לגן.
בהתחלה חייכתי בהתנצלות לעבר הגננת המחליפה, מחפשת לתרץ בעיקר לעצמי את פשר העניין.
לא התרצתי מהתירוצים שלי.
בהמשך ניסיתי לדבר בהיגיון, אליו ואל עצמי, על למה כדאי ואיזה כיף וכמה מלא חברים וצעצועים וגננת כזאת נחמדה וחדשה שלא מקבלים כל יום.
הוא לא התרצה מההיגיון שלי.
עברתי לשיטה הישנה והמתוקה והבטחתי שאחזור עם ארטיק או טופי או מה שהוא יבחר.
זה עבד, איזה פלא, זה עובד.
אני לא אוהבת את השיטה הזאת.

הוא לא אוהב את הגננת. זאת האמת.

אבל למה? אני שואלת למה אתה לא רוצה ללכת לגן?
הוא לא ממש יודע להגדיר ובמקום זה מספר לי -
אתמול באו לגן חיות גדולות גדולות - הוא מראה עם הידיים- בא נמר, ופיל וזברה ואכלו את הגננת.
למה הם אכלו את הגננת? היא פירה ושניצל ?
לא
היא סנדוויץ שלוקחים לגן?
לא
אולי היא ממתק מתוק וטעים?
היא לא טעימה, אמא, היא מקולקלת.

אני חוששת שהוא מתחיל לתהות על קנקנם של אנשים, אולי הוא כבר התחיל מזמן אבל רק עכשיו אני שמה לב.
היא קצת לא אמיתית הגננת הזאת, בעיני, אין בה שום דבר רע, רק קצת לא אמיתית, משהו שמדגדג לא נעים על עור התוף,
כמו חריקות קטנות כאלו, שהמוסכניק אף פעם לא מבין על מה את מדברת.
ונראה לי שהוא שומע את זה, הקטנצ'יק.
ואולי אני סתם מדמיינת.

נכתב על ידי stm , 23/6/2008 22:09  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  stm

מין: נקבה




15,578

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)