לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

כפרת עוונות


הלך המצבר היום, הלך גם המקפיא (המקרר עובד המקפיא סיים את תפקידו), הלך כל הבשר שהיה במקפיא כי לא ידענו כמה זמן הוא הופשר (כי המקרר עובד ולא פתחנו את המקפיא ביומיים האחרונים כי-) אני לא מרגישה כל כך טוב, נראה לי שזאת ברונכית. (אז גם לא בישלתי ולא ידעתי שהלך המקפיא...) הלכנו לקנות מקרר חדש. חברה שלא דיברתי איתה התקשרה כדי להתפייס ויצא שנבחה עלי בטלפון (היא כועסת, התפלק לה אז-) אני התקשרתי אליה והסתבר שהיא כועסת עלי כבר שלוש (!!!) שנים, במצטבר, היא אספה עלי כעסים שלוש(???) שנים (זה אמיתי? כי -) אני לא ממש יודעת איך לכפר על זה, אמרתי לה - "איך הייתי אמורה לדעת?" ועוד יותר "איך אני אמורה לפייס?" אני כעסנית, רגזנית, באמת לא יצור נחמד כל כך, אבל לא לא לא מפלצת. שלוש שנים (?) וואוו. לפני שנה, באזור ראש השנה, אבד לי יהלום מטבעת האירוסין, עם דמעות בעיניים הודיתי לקדוש ברוך הוא, אני חושבת שרק אז הבנתי, שהוא יציל אותה, יציל את אמא שלי, מהסרטן הכל כך מסובך שהיה לה. שילך הכל על עצים ואבנים. שישארו רק הדברים שיקרים באמת. יקרים ללב.
נכתב על ידי stm , 26/9/2008 01:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  stm

מין: נקבה




15,578

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)