לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2005


קרבה עצומה שלא מתפרקת פתאום, אלא דועכת אט אט ונמוגה. חשבנו שנסובב לרגע את הראש, ומיד נחזיר חזרה, אבל כל אחד המשיך ללכת לו לכיוון אחר. רציתי רק לדעת אם יש אי שם מישהו חושב עליך, תמיד יש, לפחות אחד.


היינו יחד בתיכון, הוא אמר שהוא התרגש נורא כשהתיישבתי לידו, זה היה המקום הפנוי היחיד, זו היתה המבוכה מכניסה באיחור לכיתה מלאה, המון אנשים ביחד תמיד גורמים לי התכווצות, לצערי, לא הסתכלתי בכלל היכן התיישבתי, אבל אם הייתי מסתכלת, אני בטוחה שהייתי בוחרת לשבת לידו.

קצת קשה לאתר אותי אחרי שאני נעלמת, זה לא בכוונה, סתם נסיבות, לפעמים זה לרעתי, והוא דווקא ניסה למצוא, בסוף הוא השאיר הודעה, שקיבלתי רק כעבור שנה.

הוא אמר שהוא נורא התרגש לקרוא את המייל ששלחתי, הוא אמר שהוא חשב עלי מידי פעם, זה עצבן אותי שאני לא. שאני לא חשבתי עליו כמעט, שאפשר לומר ששכחתי, וכשנזכרתי, נזכרתי שזה היה משהו מאוד משמעותי ששכחתי.


נכתב על ידי stm , 26/10/2005 13:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  stm

מין: נקבה




15,578

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)