לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

11/2006




אני שוקלת לערוך מצעד גאווה פמיניסטי בכפר קאסם, אני רוצה להביא את הנאורות הנשית אל לרחובות קלקיליה, אני רוצה לצעוד כשהמון נשי צועד אחרי עם חזיות בוערות ברחובות יפו, נשים צעדו פעם לא? שרפו חזיות לא? למה לא להמשיך ? מה, השגנו את כל מה שרצינו? אנחנו לא נרמסות/מוטרדות/שוות זכויות לגמרי? אבל אין מצעד פמיניסטי, אין חזיות שרופות. "הפכנו שולחנות" וקיבלנו קצת ממה שרצינו, עכשיו אנחנו ממשיכות בשקט, בנועם, לאט לאט.

החברה החילונית חושבת שלחרדים אין זכויות, הם לא יכולים לבקש שלא יצעדו להם בקודש הקודשים עם תופעה שהם מתנגדים לה, הרוב בירושלים הוא רוב דתי-חרדי, אבל זו לא דמוקרטיה שהם מבקשים שלא ידרכו להם איפה שכואב. אף חרדי לא יכנס לך לחדר המיטות, הומו יקר, ויכה אותך עם נבוט, על מה שאתה מעדיף. דעי לך, לסבית יקרה, שהחרדים יודעים שאת קיימת ואין להם שום בעיה איתך, אבל הם לא חייבים לאהוב אותך, הם לא חייבים לחבק, לקבל ולהזמין אותך לצעוד להם על הקרביים.

אני לא מבינה את מצעד הגאווה בכלל, ואני לא מבינה את ההתעקשות לערוך אותו בירושלים, זה נראה לי כמו מסיבה ענקית, שכרגע מפריעה לשכנים שמנסים להרדים את הילדים שלהם בין שתיים לארבע. שמעתי שזה בגלל שירושלים היא הבירה של ישראל, מה זה אומר הבירה של ישראל? זו עיר שקדושה לשלוש הדתות, אף אחת מהן לא רוצה יד ורגל בתופעה ההומו – לסבית, לא שרוצים לשלול מהם זכויות, הם פשוט מייצגים משהו הפוך לגמרי ממה שהדתות האלו מייצגות, מאמינות, אז למה שההומו-לסביות ירצו לצעוד במקום שלא מייצג אותם בכלל? בגלל שהם אזרחי ישראל? הם כבר צעדו בכל המדינה ורק ירושלים צריכה להיכבש? ואם הם צריכים "לכבוש" את ירושלים, האם הם יעלו על דעתם לצעוד בוותיקן? בהר הבית? הרי ירושלים היא מקום דתי מובהק, כמו שתל אביב היא מקום של נופש-חופש, מה היא מייצגת בשבילם? יש בירושלים הומואים ולסביות, סבבה, אבל הם מיעוט, ומשום מה המושג דמוקרטיה הופך נזיל כשזה מגיע לחרדים, שהם הרוב שם, אין להם זכות למחות, הם לא יכולים "להפוך שולחן".

"למה בכזאת אלימות ופראות? למה לא להראות להם את זקני ירושלים יושבים ובוכים שהופכים להם את הבית? כל ישראל אחים לא?"
לצערי הרב, באמת לצערי הרב, במדינה הזאת שום דבר לא עובד בנועם, והרגישות אבדה, וההזדהות אבדה, את אף אחד לא מעניינים עובדי נתב"ג, במיוחד לא את אלו המחכים למזוודה שלהם, את אף אחד לא מעניינים תושבי שדרות המוכים קאסמים, את אף אחד לא מעניינים קשישים רעבים, שום דבר לא זז אם שורפים איזה פח אשפה או שניים. זקני ירושלים יכולים לשבת על הכבישים ולבכות עד סוף כל הימים ומצעד הגאווה המטיף נגד גזענות ואהבה יעבור להם על הגב, ידרוך וירמוס ויטנף את זקניהם הלבנים, אם רק תינתן האות. אחים לא עושים דברים כאלו, קשה לי לרצות כאלו אחים.



נכתב על ידי stm , 7/11/2006 12:09  
101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  stm

מין: נקבה




15,578

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)