לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

2/2006



קטנצ'יק הצליח בעמל רב להצמיח שן, שעלתה להורים שלו בשעות שינה יקרות. עוד מעט הוא יהיה בן שנה, הזמן עובר מהר כשמסתכלים אחורה, אני חושבת.

בזמן האחרון אני מנסה להיות קצת יותר פרודוקטיבית, ולהרים את הראש למעלה יותר מחיתולים, בישולים, כביסות ותחרויות זחילה עם קטנצ'יק, זה לא שאני לא נהנית, פשוט קיבלתי קצת ביקורת בונה (אם יש דבר כזה), בה נאמר לי שאני צריכה למצוא את עצמי בתוך כל הגידול ילד הזה, כי אחרת, אחרת אני בוודאי אשתגע. יש בזה משהו, לא אשקר, זה כיף שיש לי את קטנצ'יק, ובאמת שאני חושבת שאם החלטת להיות אמא אז תהיי ואל תמהרי להניח אותו בידיים של מטפלות, אבל ברור שאני צריכה למצוא את עצמי בתוך כל זה, למצוא זמן האיכות שלי עם עצמי, ועם אנשים שיושבים על ספות, שותים כוס קפה, כאלה שאפשר להבין מה הם אומרים. לאט לאט נמצא את הזמן לה-כל.

 

 

נכתב על ידי stm , 21/2/2006 11:15  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  stm

מין: נקבה




15,578

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)