לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

הנה כך

Avatarכינוי:  Talk

גיל: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

חלום אחריות


 


אני נכנסת לחנות שנראית כמו משרד. יש ארון מתכת כמו בצבא, שולחן משרדי בציפוי פורמאיקה, הרצפה היא בלטות מכוערות. מהקיר יוצאות דוגמאות למכשירי רדיו לאוטו (כמו סטנד תצוגה של פלאפונים, אבל עלוב). בתוך החנות אין אף אחד, מעל הדלת יש מצלמת מעקב ואני מבינה שהמוכר רואה אם מישהו נכנס לחנות ואז בא לראות אם צריך משהו. אני מחליטה לחכות עד שמישהו יגיע, למרות שאני לא רוצה לקנות שום דבר. אני עומדת בפנים ורואה בחוץ את המוכרת מגיעה. כשהיא מגיעה אז אני גם היא וגם הקונה.


אחר כך, בחלק אחר בחלום, אני עומדת ברחוב, ליד החנות. זה רחוב רחב, ראשי. ברחוב יש שיפוצים, חלקים מהכביש ומהמדרכה הפוכים ובתהליכי בניה בשלבים שונים. על חלק מהמקומות אי אפשר לדרוך (כי יש בהם מלט וחצץ או ערמות חול של בניה). אני צריכה להגיע מצד אחד של הרחוב לצד השני, מעבר לכביש, אבל אין מעבר חציה. בעצם, איפה שאני עומדת אין בכלל  כביש. אני עומדת על מדרכה בצד אחד, יש איתי עגלה גדולה של אחריות. זה כמו עגלה של סופרמרקט ולמרות שאי אפשר לראות מה יש בפנים, אני יודעת שיש בפנים אחריות.. הדרך היחידה לעבור מצד לצד היא על מדרכה ארעית, פיגום עץ קצת יותר רחב מהעגלה, אבל מסוכן לעבור איתה עליו. אני יודעת שבלי העגלה אני יכולה לעבור די בקלות, יש יותר מקום לתמרון (לזוז לצדדים) אבל עם העגלה צריך ללכת מהתחלה בקו ישר כי אפילו אם סוטים קצת היא עלולה ליפול למטה. המעבר לא מפחיד אותי, אני שיודעת שהוא יהיה קשה יותר, אבל אפשרי, ואני לא רוצה להשאיר את העגלה ולעבור בלעדיה.


 


 

נכתב על ידי Talk , 8/12/2004 01:51   בקטגוריות חלומות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צב 1 ב-8/12/2004 09:30




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)