לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

הנה כך

Avatarכינוי:  Talk

גיל: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

בלילה אחר חלמתי חלום יום הולדת


 

הייתי ביום הולדת של מישהי אהובה. אולי זאת גילי פליסקין, או מישהי בדמותה, אבל אותה עצמה (את בעלת יום ההולדת) אני לא פוגשת בחלום.

אני בחדר עם עוד נשים, רק נשים. כולן (כולנו) לבושות לבן, אבל למרות פוטנציאל הפלצנות שבזה זה פשוט מרגיש נעים. אני יושבת שם ואז באה מישהי שמאוד מחה לפגוש אותי. אני קמה לקראתה והיא מחבקת אותי מאוד, חיבוק ארוך ועוטף.

אחר כך היה עוד חלק בחלום ובו אני נוסעת בכלי רכב פתוח, קורקינט או טוסטוס, עם הרבה רוח טובה על הפנים ועל הגוף. גם הנסיעה קשורה ליום ההולדת.

 

בלילה שאחריו, לעומת זאת, התעוררתי בקפיצה מלהחזיק בידיים ציפור מתה, עטופה באיזה בד, ועברו דקות ארוכות עד שהצלחתי שוב לרצות להירדם.

נכתב על ידי Talk , 28/12/2012 16:54   בקטגוריות חלומות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ. ב-31/12/2017 18:48




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)