לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

הנה כך

Avatarכינוי:  Talk

גיל: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

חלום


 

אמא ואני עומדות במטבח, היא שוטפת כלים.

אני עונה לטלפון שמצלצל, בצד השני מישהי מהבסיס.

היא מסבירה לי דברים על תרגיל שעושים בבסיס, שצריך להביא אנשים מהבית והם לא יודעים על זה עד הרגע האחרון. היא מדברת הרבה זמן ובנתיים אני חושבת 'למה היא מספרת לי את הדברים האלה? אני כבר לא בצבא'.

בסוף היא אומרת 'אני יודעת שזה אולי יהיה לך קשה, אבל המפקד שאל אם תוכלי לבוא לפה ביום של התרגיל ולספר על המוות שלה'.

איכשהו גם אמא שומעת שזה מה שהיא אומרת (למרות שעד עכשיו היא היתה עסוקה בכלים), היא מניחה את המגבת שהיתה לה ביד ונשענת קדימה על המשטח, מתכופפת אל הכיור.

אני מורידה את השפורפרת מהאוזן ואומרת לה 'את לא תאמיני, אבל עד עכשיו חשבתי שהיא אצל סבא וסבתא'.

כשאני מחזירה את השפורפרת כדי להגיד את זה גם לטלפון, היא כבר לא שם.

 

 

נכתב על ידי Talk , 24/3/2005 10:47   בקטגוריות חלומות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-25/3/2005 15:59




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)