לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

הנה כך

Avatarכינוי:  Talk

גיל: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארבעה




















 

נכתב על ידי Talk , 26/9/2011 21:28   בקטגוריות עבודה עברית, מען לאידוע  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ. ב-26/9/2011 22:37
 



אחד


 

פתאום אני רואה דברים שהפסקתי לראות (משונה)

 


 

(הכפילות מטרידה, אבל לא יותר מהרצון. ובעצם אני מתעקשת להיות).

 

נכתב על ידי Talk , 19/1/2011 10:18   בקטגוריות עבודה עברית, מען לאידוע  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה לחזור



אולי לכאן, אולי כדי להרגיש.
בצעדים קטנים ובלי הבטחות שלא אקיים.
נראה.

נכתב על ידי Talk , 31/3/2010 23:52   בקטגוריות מען לאידוע  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dolma ב-17/4/2010 22:11
 



קצת משונה


 

טוב לי ובכל זאת אני בהרגשה שאני לא מצליחה להיות. אני מרגישה שזה גם מבחירה - אני מעדיפה לנצל את הזמן שיש לי לדברים הטובים ולא להתבוססות - ובכל זאת מרגישה מוצפת פתאום.

 

נכתב על ידי Talk , 15/2/2009 23:40   בקטגוריות מען לאידוע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של stm ב-2/3/2009 20:07
 





אני לא יכולה לדמיין איך זה, לא לדעת.
מה עוד להגיד על זה?



זה כמו לחשוב שאחרי הפיגוע לא הייתי יודעת אם יעל חיה או מתה, ל(הרבה) יותר מהזמן שלא ידעתי. זה משהו שהוא מעבר לדמיון שאני מסוגלת לו. חלק מהעניין הוא שברגע שגבולות הקטסטרופה מתרחבים, האפשרויות הנוראות ביותר הופכות לאפשריות (או לאפשריות יותר). ועדיין.

נכתב על ידי Talk , 16/7/2008 21:50   בקטגוריות דיבורישיר, מען לאידוע  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קודאק ב-18/7/2008 21:56
 





עצוב לי בגלל משהו שאני לא מצליחה לשים עליו את האצבע.
(מטאפורות שחוקות, אמרנו?).

נכתב על ידי Talk , 12/6/2008 19:04   בקטגוריות מען לאידוע  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ. ב-13/6/2008 18:25
 



אמנם,


 

המתים כבר מתים והאבנים כבדות כל כך

ובכל זאת.

נכתב על ידי Talk , 26/4/2008 18:29   בקטגוריות דיבורישיר, מען לאידוע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-28/4/2008 22:46
 





*
סוף השבוע היה אכן מוצלח. לפעמים צריך לבקש. אפילו השארנו את הכרובית בידיים טובות והלכנו לסרט (אני מתביישת לכתוב כאן מתי היתה הפעם האחרונה שראינו סרט מחוץ לבית..).

*
יש לי איזו מחשבה על להעביר את הבלוג לכתובת אחרת. אפשר לעשות את זה כאן - לא? שרק המספר ישתנה וכל השאר ישאר, כך נדמה לי, ואז אשלח את הכתובת החדשה למי שארצה וירצה.
ואני אסביר - יש לי תחושה עמומה ובלתי מגובה בהוכחות, שמישהו שמכיר אותי מקרוב קורא כאן ולא אומר לי. עכשיו כשזה כתוב הוא אולי יספר לי על זה והכל יבוא על מקומו בשלום. וגם אם לא - אין בזה פסול חוקי, אולי, אבל אני מוצאת את ההרגשה הזו לא נוחה בעליל ומגלה שוב ושוב שאני מסננת יותר ממה שאני מתכוונת. כיוון שמקומות בהם אני מסננת מה שאני אומרת יש לי למכביר, חשבתי אולי המעבר יפרוץ איזה סכר, או לפחות יפתח פתח לזרימה של מילים שגם ככה מתלבטות בי.

*
נפלתי באימון על המרפק. נדמה לי שצומח לי כדור פינג-פונג קטן.


נכתב על ידי Talk , 16/1/2008 21:28   בקטגוריות מען לאידוע  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרי ג'יין ב-25/2/2008 23:09
 



בקשה ותמונה







אם אפשר, בבקשה, שיהיה סוף שבוע מוצלח. באמת. לא משהו אקסטראווגנדי, פשוט מוצלח. תודה. ושבת שלום.

נכתב על ידי Talk , 11/1/2008 01:29   בקטגוריות מען לאידוע, עבודה עברית  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-16/1/2008 22:05
 





*
אחת המתנות השוות יותר שקיבלנו ליום הולדת שנה של הכרובית הוא מנוי לגן החיות התנ"כי. היינו שם כבר כמה פעמים ובכל פעם אני מתפעלת מחדש מאיזה רעיון מוצלח זה . הכי נעים זה בימים כמו היום, כשיש שמש חורפית ולא יותר מדי אנשים. הקנגרו אפילו בא לרחרח אותנו.

*
אמא שלי חוזרת מחר (או כבר היום, בעצם).

*
התחלתי ללכת לקבוצה שמסתמן שתהיה קשה וטובה.

*
אני לא אוכלת שוקולד 'חופשי' כבר המון זמן. בערך שבוע.

*
במוצאי שבת יש קונצרט של המקהלה.
נכתב על ידי Talk , 29/11/2007 00:32   בקטגוריות התחלתי ולכן אסיים, מען לאידוע  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ. ב-5/12/2007 23:09
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)