לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

הנה כך

Avatarכינוי:  Talk

גיל: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארבעה תצלומים




 



 


 

נכתב על ידי Talk , 27/12/2010 23:21   בקטגוריות עבודה עברית, דיבורישיר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צליל ב-30/6/2011 14:35
 



14.12.1981



הכל בקו, סול סטיינברג

אני לובשת חולצה לבנה שלך וטוב לי לדעת יותר ממה שאני צריכה לספר. כמוס וגלוי.
כל הדברים שכבר קרו וכל מה שעוד יהיה לנו, בחיים שלנו.
יכולת כבר להיות בת עשרים ושבע.

נכתב על ידי Talk , 14/12/2008 11:24   בקטגוריות דיבורישיר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ. ב-15/2/2009 23:54
 



לפני הרעש



האם להתלבט על כותרת או להשאיר בלי?
האם לכתוב או להעלות רק את התמונות?
האם להעלות את התמונות?
האם לספר על עוד דברים שקרו לי היום?
האם לספר על עוד דברים שקרו לי בחמש השנים שחלפו?







* יעל וחתול
* אחותי הקטנה
* מנוחת צהריים
* לפני הרעש[1]



[1] א דִּבְרֵי עָמוֹס, אֲשֶׁר-הָיָה בַנֹּקְדִים מִתְּקוֹעַ:  אֲשֶׁר חָזָה עַל-יִשְׂרָאֵל בִּימֵי עֻזִּיָּה מֶלֶךְ-יְהוּדָה, וּבִימֵי יָרָבְעָם בֶּן-יוֹאָשׁ מֶלֶךְ יִשְׂרָאֵלשְׁנָתַיִם, לִפְנֵי הָרָעַשׁ.  ב וַיֹּאמַריְהוָה מִצִּיּוֹן יִשְׁאָג, וּמִירוּשָׁלִַם יִתֵּן קוֹלוֹ; וְאָבְלוּ נְאוֹת הָרֹעִים, וְיָבֵשׁ רֹאשׁ הַכַּרְמֶל.  {פ}

נכתב על ידי Talk , 9/9/2008 23:12   בקטגוריות דיבורישיר, עבודה עברית  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 7 ב-17/9/2008 10:28
 





אני מתגעגעת מאד

נכתב על ידי Talk , 6/8/2008 23:44   בקטגוריות דיבורישיר, דיבורישיר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





אני מתגעגעת מאד

נכתב על ידי Talk , 6/8/2008 23:44   בקטגוריות דיבורישיר, דיבורישיר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





אני לא יכולה לדמיין איך זה, לא לדעת.
מה עוד להגיד על זה?



זה כמו לחשוב שאחרי הפיגוע לא הייתי יודעת אם יעל חיה או מתה, ל(הרבה) יותר מהזמן שלא ידעתי. זה משהו שהוא מעבר לדמיון שאני מסוגלת לו. חלק מהעניין הוא שברגע שגבולות הקטסטרופה מתרחבים, האפשרויות הנוראות ביותר הופכות לאפשריות (או לאפשריות יותר). ועדיין.

נכתב על ידי Talk , 16/7/2008 21:50   בקטגוריות דיבורישיר, מען לאידוע  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קודאק ב-18/7/2008 21:56
 



קפה



אני מחכה לך. בואי.

אני יושבת בבית הקפה, שותה קפה ומחכה לך. בואי.

את באה?
את כבר בדרך?

בואי. אני מחכה לך.

אני יושבת בבית הקפה, שותה קפה, קוראת בספר שלי ומחכה לך.
מדי פעם אני בודקת את השעון. לראות את הזמן.

את באה?
את עוד מעט כבר פה?

בואי.

נכתב על ידי Talk , 13/6/2008 10:22   בקטגוריות א' היקרה, דיבורישיר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-27/6/2008 14:40
 



שלום כיתה א'


 

(אני מנסה להעלות כאן סרט משלי, לא בהצלחה מרובה בנתיים.. זה אולי יקח איזה זמן, אבל יקרה).

בינתיים הקישור אליו:

http://youtube.com/watch?v=4axuYauwUzU

ט.

 

 

נכתב על ידי Talk , 6/5/2008 23:52   בקטגוריות דיבורישיר, עבודה עברית, ציטוטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבל ב-20/5/2008 23:20
 



אמנם,


 

המתים כבר מתים והאבנים כבדות כל כך

ובכל זאת.

נכתב על ידי Talk , 26/4/2008 18:29   בקטגוריות דיבורישיר, מען לאידוע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-28/4/2008 22:46
 





אני מתגעגעת יותר משנדמה לי.
נכתב על ידי Talk , 12/4/2008 18:58   בקטגוריות דיבורישיר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטל ב-18/4/2008 15:05
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)