לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

הנה כך

Avatarכינוי:  Talk

גיל: 46

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הפתעות


הלכתי עם הכרובית להחזיר סרטים לאוזן השלישית. בדרך עברנו דרך מגרש החניה שמאחורי מוזאון הטבע. שמעתי את עצמי אומרת לה "אל תגררי את הרגליים בעפר" וגם "תראי, זה מלכלך ומקלקל לך את הנעליים", ונזכרתי בעצמי שומעת את המשפטים האלה כשהייתי ילדה ולא מאוד מתרשמת, רק מנסה להסוות טוב יותר את גרירת הרגליים..
הפתיע אותי לגלות שכך אמרתי לה. או אולי הפתיע אותי (שוב) לגלות שאני האמא.
חלק מהזמן הלכנו ודיברנו וחלק הלכנו ושתקנו וחלק דילגנו וחלק היא ביקשה ולקחתי אותה על הידיים. וכל הזמן זה היה נעים.
נכתב על ידי Talk , 23/12/2010 13:59   בקטגוריות ציטוטים, לאקשורלכלום, התחלתי ולכן אסיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אימרות כרובית


 

הכרובית משחקת על השטיח ב'בריכה'.

אמא משתתפת במשחק ומציעה לה לשכב על המגבת ולהינות מהשמש.

- "הנה גם קרם הגנה - קרם שיזוף".

- "תודה. אני מורחת עלי קרם שזיפים".

 

בונוס: תמונה מהפיקניק


 

נכתב על ידי Talk , 16/1/2009 19:32   בקטגוריות התחלתי ולכן אסיים, ציטוטים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוכלת משתכפלת ב-13/2/2009 13:58
 



אימרות כרובית



הכרובית מתפשטת בבוקר מהפיג'מה, מסתובבת ערומה בבית ומודיעה :'אני כולי יחפה'.
באה איתי להחליף מצבר במוסך. היא מתנהגת למופת ואני אומרת לה: 'את מתנהגת יפה ומחכה מאד בסבלנות'. היא אומרת לי: 'גם את מחכה בסבלנות, אמא'.
אוכלת לארוחת צהריים קציצות ופסטה. מסדרת אותן על הצלחת אומרת: 'יש פה רכבת של קציצות'

בונוס:תמונה מהקיץ



נכתב על ידי Talk , 10/12/2008 20:14   בקטגוריות התחלתי ולכן אסיים, ציטוטים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לרכמתל ב-25/12/2008 20:55
 



שלום כיתה א'


 

(אני מנסה להעלות כאן סרט משלי, לא בהצלחה מרובה בנתיים.. זה אולי יקח איזה זמן, אבל יקרה).

בינתיים הקישור אליו:

http://youtube.com/watch?v=4axuYauwUzU

ט.

 

 

נכתב על ידי Talk , 6/5/2008 23:52   בקטגוריות דיבורישיר, עבודה עברית, ציטוטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבל ב-20/5/2008 23:20
 



ברהיטות (עוד מעט יומהולדת)



שירי אהבה שהפכו לשירי געגוע, מדי פעם אני מגלה עוד כאלה ושמחה בהם ועצובה עליהם, שהם לא יכולים להיות סתם שירי אהבה. הרבה כאלה של יוני רכטר, אבל לא רק. עוד מעט יום הולדת. עוד מעט תהיי בת גילי כשהפסקנו לנוע בקוים מקבילים. אני כותבת את זה ומצטערת שאני חושבת את זה. המילים לא מתרגלות לי ואני לא מתרגלת אליהן. מילים רגילות למצב לא רגיל. מילים נורמליות למצב לא נורמלי.


ברהיטות


אֲנִי כְּבָר אוֹמֵר כִּבְדֶרֶךְ אַגָּב

בִּרְהִיטוּת וּבְלִי רַעַד

אֶת הַמִּלִּים הַבָּאוֹת:

אִבַּדְתִּי, הָאָסוֹן, נָפַל.

עֲדַיִן לֹא אוֹמֵר:

נֶהֱרַג, מֵת, נִקְבַּר.

מֵכִין אֶת עַצְמִי

לָרֶגַע בּוֹ אֶתְעוֹרֵר

וַאֲגַלֶּה:

כָּל הַמִּלִּים מָצְאוּ

מְנוּחָה נְכוֹנָה.


(גיורא פישר)




נכתב על ידי Talk , 6/12/2007 14:26   בקטגוריות דיבורישיר, ציטוטים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-6/12/2007 21:27
 



לא אני כתבתי


 



 

 

(ירד עלינו היורה, הידד לעננים :))

 

 

נכתב על ידי Talk , 5/10/2007 12:07   בקטגוריות דיבורישיר, ציטוטים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-21/11/2007 08:22
 



מים קרים


 

מים קרים

 

הָיָה לִי אָח

הוּא נִלְקַח מִמֶּנִּי.

בִּתְמוּרָה הִגִּישׁוּ לִי

כּוֹס מַיִם קָרִים

בְּשׁוּרַת הַמִּשְׁפָּחוֹת

בְּיוֹם הַזִּכָּרוֹן.

 

גלעד פישר

 

נכתב על ידי Talk , 1/5/2007 18:31   בקטגוריות דיבורישיר, ציטוטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ. ב-7/5/2007 18:57
 




 

("נכון שלא נורא? נכון. ממש לא נורא")

 

נכתב על ידי Talk , 10/4/2007 00:51   בקטגוריות א' היקרה, דיבורישיר, ציטוטים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'לי תות ב-15/4/2007 13:38
 



גיסים מוכשרים




 

 


 

נכתב על ידי Talk , 21/2/2007 14:49   בקטגוריות ציטוטים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-25/2/2007 17:18
 




 

קראתי וקראתי, אבל לא כתבתי כלום ליום הזכרון. הנה מה שמאור כתבה לטקס:

 

בדצמבר 1995 ישבנו בהארד רוק קפה בתל אביב, יעל, יעל, אלכסנדרה ואני. חגגנו יום הולדת 14 ליעל וקבענו להיפגש בדיוק באותו יום ובאותו מקום השנה, עשר שנים לאחר מכן. תהינו קצת, שיכורות ממיץ או מקולה, מה נהיה כשנגדל, איפה נגור, אם נהיה אמהות או נשואות, כי גיל 24 נראה אז רחוק ומבוגר נורא. קצת לאחר מכן היה פיגוע בדיזינגוף סנטר וההארד רוק קפה נסגר. אנחנו התבדחנו שמקלקלים לנו את התכניות, ולא  ידענו עד כמה.

בתוך כל המוות והיאוש, המרירות והאלימות שמסביב, משהו התחיל להיסדק ולהתפורר, ורק לאחרונה הבנתי שזו הילדות שלי שהתפוררה, הילדות שנקברה גם היא בחלקה הצבאית.

והכל הייתי נותנת, לעמוד עם יעל בצד של הקהל, כשהיא במדים או בג'ינס וחולצה לבנה, דם המכבים על הדש וציפורן אדום ביד, ולא ממוסגרת בתמונה.

אני לא יודעת מה יעל הגדולה היתה עושה יותר משידעתי כשהיינו בנות 14. אבל אני יודעת שאין מקום אחר בעולם מלבד בית הספר, שבו היתה עומדת ברגע זה ממש; ויש בזה נחמה גדולה.

 

נכתב על ידי Talk , 3/5/2006 23:59   בקטגוריות ציטוטים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ט. ב-22/5/2006 14:25
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTalk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Talk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)