לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


 

אני מסוחררת. אני לא יודעת מה בדיוק קרה, או מה בדיוק עשיתי, אבל משהו השתחרר, איזה סכר שצפתי לי מאחוריו בסבבה כנראה נפרץ, כי פתאום אני נסחפת בזרם מהיר נורא, ואני לא יודעת אם לעצום עיניים ופשוט לתת לזה לסחוף אותי, אלוהים יודע לאן, או לחתור לאיזה כיוון, אולי ליבשה. עוד מוקדם מדי למסע כזה חסר שליטה. בכלל, נדמה לי שעוד מוקדם מדי לצאת לדרך. שעוד לא סיימתי להיות במקום שהייתי בו. מאסטרנטית אני מתכוונת. למרות שמנטלית, אני יודעת שאפעם לא באמת הייתי לגמרי במקום הזה. מנטלית אני כבר שנתיים מרחפת, והגוף שלי צף, רפוי כזה, מאחורי הסכר האקדמי. עכשיו פתאום הסכר הזה נפרץ. עבודות. הצעות עבודה. יש לי סחרחורת.

 

ימים קצת מוטרפים. אני לא כותבת מפאת קוצר הזמן וקוצר היריעה, אבל אני כאן. אני כאן.

 

 

* הרשו לעצמכם-שאינם-מתעניינים-בטירוף-דיומא-של-חיי לדלג על שאר הפוסט, היישר אל התמונה בה מסתתרות לפחות ארבע סיבות טובות לדיאטה)

 

תזה: טיוטה ראשונה של התוצאות והדיון אצל המנחה. חתכים היסטולוגיים בתחילת שבוע הבא. אני לא מרוצה מהדיון שכתבתי. הוא לא כתוב טוב. לא מהודק מספיק. 

מאמר II : תיקונים. ישלח לעיתון נחשב בשבוע הבא. אני כותבת רביעית.

מאמר III: אני כותבת ראשונה. סיימתי לכתוב והעברתי למנחה שלי. הניסוי האחרון בעיצומו (תוצאות ראשוניות מחר, חמסה טפו).

 

עבודה I: מאבקים (לא אישיים) וברדק. לא עובדת אבל גם לא מפגינה. רע לי שאנשים אחרים נלחמים מלחמה (צודקת!) בשבילי, אבל אני לא יכולה להביא את עצמי לקחת בזה חלק.

עבודה II: סיימתי את הקורס. הדרכה ראשונה השבוע.

עבודה III: מרוצים ממני. אני עושה שתי כתבות בחודש, וזה דמי כיס נחמדים ומבחינת נוחות- עבודה מעולה. (כיפאק היי לאחותי אשר במושב שהמליצה עלי!) אני צריכה לבקש העלאה בקרוב.

 

הצעת עבודה חדשה I: פרוייקט מחקר קטן. ראיון עבודה ותאום ציפיות מחרתיים. צפי: הג'וב לגמרי שלי, המו"מ יהיה על השכר. הם ינסו לחסוך ואני מתכוונת לדרוש ולא להתפשר. אני יודעת שהם רוצים אותי ושהם יודעים שאף אחד שהם ימצאו לא יעשה את זה טוב כמוני. אם הם לא יכולים לשלם לי כמה שאני רוצה, אז חבל, אבל זה לא צריך לעניין אותי. הזמן שלי יקר ויש לי מספיק עבודות.

 

הצעת עבודה חדשה II: הבוסית מעבודה III זרקה משהו על זה שיש לה איזו עבודה נוספת בכתיבה להציע לי, אבל עוד לא פרטה מה וכמה.  

 

הצעת עבודה III: מישהי קראה כתבה שלי מספטמבר, ורוצה שאכתוב גם בשבילה. היא קוראת לזה ספקית תוכן. תחקירים וראיונות וכתבות, פרילאנס. אני צריכה לתמחר (מחיר לכתבה). מישהו יודע מה מקובל בתחום?

 

פילאטיס פעמיים בשבוע. השבוע אני נורא חלשה, זה ממש מוזר.

לויקוציטים: 1700. נמוך להחריד. חיסון שפעת: עשיתי.

כחולה: תקועה ליד הבית. אפורה: עוד לא לגמרי אבל כבר קצת שלי. 

לימודים: אין לי קורסים יותר, כיפאק היי. נשארה רק אוטודידקציה (יש מילה כזו? נו. למידה עצמית לקראת ההגנה על התזה).

תחרות כתיבה סודית (רק הרמס יודע): עוד לא פרסמו מי זכה, ועכשיו כבר "אחרי החגים" ואין לי סבלנות יותר.

טבע: בשבוע שעבר היינו 3 ימים בצימר בצפון. ירד גשם כמעט כל הזמן. ג'אקוזי, אלכוהול, סרטים וחברות, שקנאים ועגורים. היה מעולה. 

קצתרבות: היכונו לפסטיבל הפסנתר.

חתולה: לילי לא חזרה, אבל אחת שעוד אין לה שם הופיעה. זה היה מאוד מיסטי ועל כן מגיע לה שיקראו לה מיסטי, אבל זה לא מתאים לה בכלל.

 

 


זושאיןלהשם. היא חמודה רק כשהיא ישנה. בשאר הזמן היא רושפת ומטורפת.

 

 

 

 

אה. ואני בדיאטה, כי להלן.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/11/2008 23:16  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)