לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

1/8


 היא חשבה שהיה שם, ברגע ההוא, כל מה שהייתה צריכה בשביל לחזור לעצמה. היא בדיוק סיימה את הקפה שלה כשהוא דפק.

-"שניה", היא לחשה מעברה השני של דלת העץ המתקלפת, לקחה נשימה עמוקה ופתחה לקראתו את הבריח, ואת שני המנעולים ולבסוף את הדלת עצמה, . הוא עמד בשיער רטוב בכניסה לדירה הקטנה שפעם הייתה שלהם ובקרוב יכנסו בה אנשים זרים, ועוד לפני שפשט את המעיל חיבק אותה כמו מתוך געגוע.

אחר כך הוריד את המעיל והניח אותו על הכסא הקרוב לדלת. "אני אכין לנו תה", היא חשבה לעצמה ונגשה למטבח. בדיוק סיימה למלא את הקומקום כשהוא התגנב מאחוריה ולחש שהיא חסרה לו. היא ידעה שהוא לא באמת מתכוון, אבל, היא חשבה לעצמה, למי איכפת. הוא השתוקק למגע והיא לחצה על הקומקום החשמלי והסתובבה מתענגת לתוך החיבוק שלו, מצמידה את הלחי שלה לסוודר שלו, בדיוק מול מפתח הלב. הסוודר דקר אותה, אבל האצבעות שלו טיילו לה לאורך השדרה, מהשכמות למטה ואז בחזרה, מתגנבות אל העורף, מצמררות. היא לא זזה, ורק כשהקומקום קפץ היא התרחקה ממנו מחייכת.

את התה הם שתו בסלון. הכל היה מסובך והם דיברו על שום דבר ועל כל השאר. הוא ליהט בין הספל החם לירך שלה, קודם מעל ואחר כך מתחת לחצאית שלבשה לכבודו. אחר כך הובילה אותו אל חדר השינה. בינה לבין עצמה היא קראה ללילה ההוא ליל תאוות הבשרים. היא ידעה שהיא יכולה להיות כל מה שהיא רוצה הלילה, וגם הוא, ואף אחד מהם כבר לא חייב לשני שום דבר, זולת לנהוג בזהירות רגישה מהסוג הנדרש במקרים כאלה. היא הזכירה לעצמה שהוא לא מכיר את הזולת הזה. 

כמה שעות אחר כך, חמימות התנור הפכה את החדר יבש ומחניק. הוא השתעל מתוך שינה והיא התיישבה במיטה, פתחה את החלון אל הגשם, וחשבה לעצמה שזה קצת כמו לשבת באמבטיה ערומה מתחת לתנור, ולגלח את הרגליים באיטיות זהירה, שלא לחתוך.

 

 

 

נכתב על ידי , 23/12/2008 00:26   בקטגוריות דברים שאני עושה בינתיים, סיפורים פה, חג מועד ונופל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)