לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

תסלחו לי, כן?


 

תסלחו לי שאני שוב כותבת על מחלות ותרופות, אבל היי, נראה לי שזה הדבר היחיד שמצליח לקבל צורה של מילים. כל שאר הסוגיות לגמרי בערפל, או יותר נכון - שאר הסוגיות הן הערפל עצמו, חסרות צבע, אטומות, מקיפות מכל הכיוונים, מכבידות על הנשימה וחוסמות את שדה הראייה. 

 

אז נחזור, ברשותכם, לתרופות. העלו לי את המינונים, ונכון להיות אני בולעת מדי ערב שמונה כדורים (וגם משחה לעיניים) ובכל בוקר שוכחת  כדור אחד (B12), וחוצמזה יש לי גם טיפות עינים שצריך לשים כל שעה בערך כי מכל החרא הפסקתי לייצר דמעות, מה שמאוד מקשה על חיי, במיוחד בימים חמים ויבשים, במיוחד במזגן אבל גם בלעדיו. גם לבכות בלי דמעות זה לא דיסקו. בקיצור, מצאתי את עצמי בשבועות האחרונים מסתובבת בין רופאי עיניים למומחים לקרניות, ולבסוף הוחלט לרשום לי תרופה חדשה שהיא התקווה היחידה לחידוש מלאי הדמעות. עוד אין אותה בארץ, היא לא בסל, והיא עולה סכום תלת ספרתי לבקבוקון שמספיק לחודש. הקיצר, מייצרים אותה בארץ באופן פרטי ולפי הזמנה. התקשרתי לאיזה נייד של איזה מישהו במפעל תרופות בכפר סבא, שם הוא רקח לי במיוחד שני בקבוקונים לתקופת ניסיון, העמיס על שליח והי הופ היום קיבלתי אותם, רחצתי ידיים ומלאת אמונה טפטפתי טיפה אחת לכל עין.

 

אלוהים אדירים שיעזור לי. חשבתי שאני מתעוורת באותו הרגע. אמנם הוא אמר לי שזה יכאב, אבל זה היה סיוט!!! כמה קללות מלאו פה את החדר, אתם לא מדמיינים אפילו. החתולה ברחה מהחלון, והכלבה זקפה את ראשה ושמטה את אוזניה לאחור. אולי. האמת היא שלא ראיתי כלום. העיניים שלי בערו, דקרו, שרפו, כאבו. אני לא חושבת שזו הטכניקה שהם התכוונו אליה, אבל כל כך סבלתי שישבתי מול המראה בעיניים עצומות ובכיתי בטירוף, כולל אף נוזל וכל הטקס. אני לא יודעת אם היו שם דמעות, בתוך הבלאגן שנהייתי. אחר כך עוד שעה התהלכתי בעיניים אדומות ונפוחות. בעצם, עד עכשיו אני מרגישה את זה. אני מקווה שזו תהיה תקופת הסתגלות קצרה, כי מילא בלילה, אבל אני לא רואה את עצמי שמה את זה כל בוקר ויוצאת לעבודה.

סליחה. עבודה זה בתחום הערפילים.

 

 

יודעים מה? אם אתם כבר פה, הנה, קחו גם את הערפילים:

בסוף החודש, כלומר, עוד שבועיים, אני עוזבת את מקום העבודה העיקרי שלי, במעבדה. יש גבול. אני לא מוכנה לעבוד בתנאים שהם נותנים. במקום האחר לא מספקים לי עבודה (יש שם סכסוך עבודה ובגדול - ספינה טובעת, הלנות שכר, חרא בלבן). במקום השלישי אין לי חשק, ובמכללה שלימדתי בה הסמסטר נגמר. נשארו לי רק הכתבות, ומכתבה בחודש אי אפשר לחיות. מקסימום לשלם חשמל. אני רוצה עבודה משמעותית, וככל הנראה כל מה ששיך לתחום הלימודים הנוכחי שלי לא משמעותי בעיני. בעיקר כי אין בו שום מימד רגשי או בינאישי, שמסתבר שהם הדברים שמניעים אותי וממלאים אותי, ובלעדיהם אני כמו רובוט. מדוייקת, טובה, יעילה, אבל חלולה. אני לא יודעת מה לעשות. אני חושבת על הסבה, אולי עוד תואר ראשון, אבל אני פוחדת שוב לתת שלוש-ארבע שנים ואז לגלות שטעיתי. אני צריכה חופש ואין לי שקט כלכלי שמאפשר לקחת חופש אמיתי, מנטלי. חלמתי שמישהו בלי יד מחבק אותי. זה היה חיבוק נהדר. מתחשק לי יחד, אבל אני לא מסוגלת להביא את עצמי לצאת לשום מקום ועם אף אחד, בטח לא זר. רק בקולנוע כיף לי, אולי כי יש שם חושך ושקט וחיים של אחרים. יש לי הרבה סרטים להשלים. אני לא יכולה לדמיין את עצמי בולעת שמונה כדורים ושמה את משחת הגועל בעיניים אחרי סקס ולפני השינה. בנימה אופטימית זו -ליל מנוחה.

 

נ.ב.

לכל דורשי שלומי - יקירי, סליחה שאני לא עונה לטלפונים שלכם. פשוט אין לי כל כך תשובות טובות לשאלות מסוג "מה שלומך", "מה חדש" או "מה קורה איתך", ואני יודעת שאתם מתקשרים בדיוק בשביל שאלות מהסוג הזה. תנו לי עוד קצת. יעבור לי.

 

 

נכתב על ידי , 15/6/2009 22:50  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)