לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

הלב, בעצם, בצד.


 

תיכף יהיה לי זמן. אני אשב בחצר ואקרא, ומילים שכתבו אחרים ימסו בתוכי כמו טיפות של דיו בכוס של מים. אפשר יהיה לטבול בזה את קצות האצבעות ולהקליד.

 

בינתיים, אני עסוקה בתלאות הגוף. משהו חדש. זה קורה לי פתאום, בלי סיבה נראית לעין. בהתחלה חשבתי שנדמה לי, אבל אז זה קרה בחדר ההמתנה וביקשתי מהאחות שתבדוק. היא תפסה את פרק כף היד שלי והסתכלה על השעון. "מעל 100" היא אמרה. "מה עשית?" -"רק ישבתי. לפני כמה דקות עליתי פה במדרגות" (10 מדרגות).

אז קראו לרופאה, ועשר דקות אחר כך כבר שכבתי מחוברת לא.ק.ג.. עד שסיימו לחבר אותי, הכל כבר עבר. 

 

מאז, כשזה קורה, אני נושמת עמוק והולכת למדוד (השאלתי מד לחץ דם / דופק מאמא שלי). אני תוהה אם זה באמת או שזה רק נדמה לי, אבל זה באמת. כמעט כל יום, לפעמים כמה פעמים. פתאום הדופק עולה לי. אני מרגישה אותו בעור, ובראש, ובחזה. אני שוכבת קצת. שותה כוס מים. זה עובר.

 



השמרו, ילדים, מן הדופק.

 

אז שוב סדרה של בדיקות.  בלוטת התריס בסדר, אבל אין לי ברזל, והנה קיבלתי עוד כדור לבלוע. בקרוב טקס בליעת הכדורים שלי ילווה בהפוגות של אמנים אורחים מרוב שהוא ארוך. לבדיקות של הלב (אקו והולטר) יש תור, ויש לחכות לפענוח שמגיע בדואר. אני סקרנית ואין לי סבלנות.

 

והופמן כתב, "הלב הוא קטמנדו". 

ויעל גלוברמן כתבה - "הלב, בעצם, בצד".

 

הלילה אחלום את סבא שלי, שיניח יד כבדה על ראשי, ויבקש לי בריאות ופרנסה ואהבה.

 

 

נכתב על ידי , 27/6/2009 20:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)