לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

היה פיצוץ (בצינור).


בעל כורחי נשארתי בבית. התפוצץ לי צינור בגינה. הצינורות חלודים ואכולים, זה היה עניין של זמן עד שזה יקרה, אבל קיוותי לעוד כמה שנים טובות של שקט. השיבר סגור מיום שישי. התקלחתי אצל ההורים וצחצחתי שיניים במינרליים. על הבוקר ניסיתי להשיג את האינסטלטור הזקן, זה שהיה בא עם סיפורים על סבתא שלי, אבל האינסטלטור הזקן לא עונה בבית והנייד שלו מנותק. אני מקווה שהוא בסדר. אולי יצא לפנסייה. אבל אין לי מים ואני חייבת אינסטלטור דחוף. מה עושים? הצטיידתי בשקית לימונים מהעץ והלכתי לשכנה. היא הייתה חמודה. נחמד לקפוץ לשכנים. אנשים כבר לא עושים את זה היום. אבל השכנה לא הכירה אינסטלטור ואני חזרתי כלעומת שבאתי (בלי הלימונים כמובן). לא רציתי למצוא אינסטלטור באינטרנט או בדפי זהב. הרעיון היחידי שעלה בדעתי היה ללכת לאיתן.

איתן זה המוכר בחנות טמבור שליד הבית שלי. הוא מכיר אותי הייטב, כי כל פעם אני קונה אצלו "דברים של בנים" והוא מייעץ ומסביר לי על סוגים של מסמרים ודיבלים ודברים אחרים, ומוסר דרישת שלום לאבא שלי. איתן מכיר שני אינסטלטורים טובים והוא נתן לי את הטלפונים, והיי הופ שעה אחר כך שלומי כבר הגיע. צעיר, חמוד, ורציני. הוא הסתכל על הצינור, חפר איזה חמישה בורות לאורך הקו, ואז בפרצוף חמור סבר הוא הראה לי איך הכל חלוד, ואין דרך אחרת זולת להחליף את כל הצנרת מהשיבר עד המחסן. עבודה גדולה ביותר, אללי.




חוצמזה, אם הוא כבר כאן, הוא יפתח לי גם את הסתימה בביוב, ויתקן גם את הדליפה מהשסתום-לחץ של הדוד, שאולי בגללו יש את הנזילה מהתיקרה בסלון.
רוצה לומר, צרות באות בצרורות, ואין מה לעשות אלא לקבל אותן באהבה. צרה מחובקת הופכת נחמדה הרבה יותר. זכיתי ביום חופש בעל כורחי, כזה שאני לא יכולה לעשות בו כלים או ספונג'ה כי אין לי מים, ואין לי אלא לסדר דברים שאני לא מגיעה אליהם אפעם, לכתוב קצת, לקרוא קצת, לחשוב קצת, ובסך הכל, קשה להתלונן.


נכתב על ידי , 31/1/2010 13:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)