לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

על קו המים.



קצת שתקתי, אני יודעת.
השתבללתי. לפעמים אני משתבללת ככה. מתכנסת. ספירלה קטנה.
מכסה את עצמי בקרום דק, נותנת לעולם להמשיך קצת בלעדי. 
וככה פתאום יום אחד אני מתנערת. מתעוררת מאיזה כוח פנימי. המילים שמבעבעות בי גולשות, מרימות אצלי את המכסים.
 
מעברים הם מקומות של רעד. נקודות דקות של נגיעה. הרגע האדום המטורף שבו האור נושק לחושך. הרגע המדויק שבו מתחלפת העונה. הקו הרועד שבו המדבר הופך לים. המקום שבו המרחק נגמר וההתקרבות הופכת לנגיעה.
וגם: השנייה שבה מתוך השתיקה מתלחש קצה של הברה.
 
כמו שעכשיו.
 
מעברים הם מקומות של רעד. שורות קצרות שנלחשות לאט, שולחות זרמים רכים לאורך השדרה, ומסמרות פנים של עור חשוף,
כמו יד מציירת שבילים לאורך הגוף
ברגע שבו משהו נגמר ומשהו אחר מתחיל. 
 








מה נו? תיכף מתחיל. עוד מעט. תנו לי עוד רגע להחזיר את הנשימה.  

נכתב על ידי , 4/8/2003 22:28   בקטגוריות מחשבות על כתיבה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)