לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

גיברת גיברת. מונולוג של יאוש.


גיברת גיברת על מי את עובדת? שום דבר לא יצא ממך. שום דבר. את תמשיכי לשבת מול מצגות בלי להתרכז ולדמיין שמשהו מזה נכנס. מחר מול הנייר תביני שלא נכנס, ותחשבי בלי קול שקצת חבל, כי טיפה תשומת לב ויכול היה להיות יופי. טיפה תשומת לב שאת צריכה בדיוק עכשיו.

 

הפסקת קפה.

 

גיברת גיברת על מי את עובדת? שום דבר לא יצא ממך. מועדי אלף מועדי בית כמעט תואר פגישה עם האקס במקום להתקדם את מדשדשת. מדשדשת. את שומעת אותי? מילה שאפשר לשמוע בה את הבוץ. לא טובעים בה, אבל זה דביק ונשאר. מדשדש. את צריכה ניעור, גיברת. אחר כך את צריכה הרתחה, סחיטה וחבל. יהיה לילה קר ובהיר. תטפטפי מקצות השיערות. את צריכה שיתלו אותך מהרגליים עד שהשכל יחזור לך לראש. את שומעת? בטח שלא. את כמו בלון הליום שבורח בשביל לא להגיע לשום מקום. 

 

גיברת גיברת את כבר לא מקשיבה אפילו לעצמך. מתנהלת לפי מה שקורה במקרה. לא מסתכלת. צפה על המים. בכלל, מי אמר לך להרפות, לתת לדברים לקרות. בשביל ללדת משהו צריך לדחוף. לדחוף. לנשום ולהזיע. ואצלך? כלום לא קורה. כלום לא יוולד לך מעצמו. הורגת אותו ואותך ביחד. זה לא רומנטי. זה פתאטי. זה כמו הפרוייקט ההוא שאת מרפה ממנו והוא נשפך לך בין האצבעות. כולם רואים את הרווחים שבין האצבעות שלך. תדעי את זה. ובמיוחד את בעצמך יודעת שזה לא נופל אלא נשמט, ומצידך שזה ילך קיבינימאט. 

 

קיבינימאט.

 

גיברת גיברת את צריכה עזרה עם הסלים?

 

הלילה עייפתי מאוד. הלילה התבזיתי בעיני עצמי. למדתי לעשות את כל מה שאפשר ומיותר ומפוזר חוץ מהעיקר. זזתי לצד של החיים שלי, וגיליתי שהאמצע ריק. חבל שהאמצע ריק. יכול היה להיות דיי חינני וככה סתם משעמם. נטול תכנים. נטול אמביציות. נטול תקוות וחלומות. ההשלמה הזו עם הריק היא כשלון חרוץ. תרצי כבר להיותמשהו. תרצי כבר להיותמישהו. תרצי סתםלהיות.

 

על הגגות של טיומקין יש שערים של כדורגל ואף אחד לא שם לב. ליד החניה יש בית של דמות מסיפור ישן. מתחתיו יש מגרש ואני לא עומדת בו. במקום שבו הייתי נשאר תמהון. הבט בנו: אוטוסטרדת מחשבה עומדת ומחבקת תמהון וריק. איך זה מרגיש? איך זה מרגיש? אל תעזוב. תסתובב עם ההליום הזה לפחות עד שתהיה תקרה. שלא יברח לשום מקום. מפחיד בשומקום. וקר. אתה מוכן אולי, בבקשה, להחזיר אותי משם?

 

גיברת גיברת, איך מגיעים בחזרה לעתיד? הלכתי לאיבוד.

נכתב על ידי , 26/1/2005 22:45   בקטגוריות מבחנים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)