לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

כוח עכשיו


 

 

הלוואי ויכולתי לשכוח עכשיו הכל

ולכתוב.

 

 

אני לא יכולה. הראש שלי מוכרח להמשיך ולהתמלא במחלות ונמקים ודלקות ווירוסים. ואני כל כך רוצה לכתוב את כל הדברים האחרים. את כל הדברים. כי יש כל כך הרבה דברים. ואני לא יכולה.

 

אני לא יכולה כי אני שוקעת לכתיבה והולכת בה לאיבוד, ואין פה אף אחד שייסים למטה את הבישולים ויצעק לי: "לכי לישון!" או "לכי ללמוד!" או ילחש לי "חבל שבגלל העייפות..." וירים אותי מהמילים כמו שמרימים ילד שנרדם במכונית בדרך הביתה, ויניח אותי במיטה המוצעת בסדינים עם ריח של כביסה ויקלף ממני את הבגדים בעדינות ויכבה לי את האור, ויתהלך במסדרונות בשקט מיומן ויאסוף שאריות של יום ששכחתי בין החדרים. 

 

אין פה אף אחד כזה. הבית ריק והכלבה נובחת לטיול והספרים פתוחים.

אני מתנערת להשקיט את המילים שנחבטות לי בקירות הבטן מבפנים.

כוח כוח בוא.

אני לא יכולה לכתוב הלילה.  לא הלילה.

אולי מחר. 

נכתב על ידי , 30/1/2005 19:57   בקטגוריות מבחנים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)