לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

תכתובת


כשהתחיל החופש כתבתי אליו:

לילה ויום ולילה. נשימות, מהרגע שהנני ועד שלא אהיה.
הזמן, הוא רק עובר, ברקע, כמו העננים.תפאורה של קיום סביבינו.
כמו הרוח. מלטפת, סותרת לי את השיער. אני מרימה אליה את הראש ומחייכת.

רצינו ללכת היום לים, טוקה ואני. היא שוב עצובה. אני שוב אוהבת אותה בקול רם, עד שהיא משתכנעת. אפור מדי בשביל הים. ובבכלל אני צריכה ללכת למוסך.
חופש קצר זה זמן טוב לחסל דברים שדחיתי. ובלילות לעסות בי את הלב.
נדמה שהתקופה האחרונה האטה אותו, דפיקות עמומות ולאות. אני מביטה לתוכי ומעסה
עד שיחזור לעצמו. להחבט בדפנות בית החזה, לפעום. להתפעם. להיות.

ושוב אני גדלה מבפנים החוצה, כמו בתוך גולם מעכלת רקמות של זחל כדי לברוא פרפר.
מדמיינת אותך בחדר קטן בבית ישן ביפו. כריכות וריח דפוס טרי. עיניים עייפות.
איש זר ומתוכו קו שקוף של מילים, כמו זה של הריח בסרטים המצויירים, עולה, מסתלסל
ברחובות הצרים ודרך סמטאות ורוכלים ובדים ודרך מאפיות ומוסכים וחנויות המפעל ודרך
הים ודרך המלך אלי.

חוטי דמיונות כמו סיבים דקים של משי. אם הייתה פה שמש וודאי היו מנצנצים.
אבל אין.
ואולי האפור דווקא מתאים למחית סמיכה של מילים.
מה שלומך?
ליתוספרה.
 
הוא שתק.
 
ואתמול הוא כתב. אני מביטה בו כמו שמביטים בציור תלת מימדי. כי אולי סוף סוף אצליח מתוך הערפל הצבעוני לראות איזה פלא. וסביבי מהדהדות מילים, כמו סכין שבקע קליפת אבטיח, והשפריץ ריחות ובוהק אדום ומתיקות ועסיס.
 
ושוב מתגלגלות בי מילים של כריכה רכה, והן כמו חרוזים בקערה ואין לי חוטים.

 
נכתב על ידי , 24/8/2003 18:28   בקטגוריות מחשבות על כתיבה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)