לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

note to self


 


#


לפעמים הכי עוזר פשוט לתת לו נשיקה, לצאת מהחדר ולהאמין בו.


 


#


הגוף השתנה והוא כבר לא יחזור.


כלומר, המשקל חזר אבל


הגוף אחר. האגן


הציצים הכואבים


וכל זה עוד מילא


אלא ש


צריך גם לגלות מחדש


איפה מדליקים


איך מצליחים להתרכז לכמה רגעים


רק בעצמי. 


 


#


נשארו 18 ימים לחופשת הלידה שלי. 


אני צופה משבר.


לפני שבועיים נפרדתי מהמתולתלת. אמרתי לה שאני מרגישה שמיצינו. שלא מעט בזכותה אני ככה, כמו שאני עכשיו. עם קאובוי וילד וכלבה וחתולה ובית של גדולים שעוד רגע עוברים אליו. שהיא נתנה לי כלים ואני כבר יודעת להשתמש בהם לבד.


 


ונשארו 18 ימים לחופשת הלידה שלי ואני צופה משבר. אני אתן לו להיות, אולי אני אבכה, אבל תהיה לי הבנה ברורה ומתוך ההבנה הזו יבוא השקט ותבוא ההשלמה. המתולתלת הדמיונית שלי תמשוך אותי בחוטים שקופים למעלה, אל פני האדמה, ולא תתן לזה להפיל אותי לעצבות ולחולי. אני בוראת אותה והיא חזקה ממני. זו התוכנית וכך יהיה.


 


#


יש לי שובר למסאז'. אני זקוקה לו.


 

נכתב על ידי , 4/6/2014 19:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)