לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

דואלית


שתיקה כזו גמורה. כאילו העולם כולו דהה אל תוך הערפל. וחום סמיך כזה, של עוד מעט שרב. אין לי מה לכתוב על זה, ובכל זאת אני כותבת. אתמול שוב הקאתי. אין דבר מעורר בחילה יותר מלהקיא בשירותים ציבוריים. להתכופף אל אסלה, לריח שתן חריף ואקונומיקה וקצוות שיער ערווה. מגעיל. אחר כך שוב, בבית, גם אחרי שלא היה בי כלום פרט למיצי קיבה, עד שהייתי אישה ריקה מתוכן. ריקה מתוכן.

זה שורף כמו חומצה. זה כואב מאחורי האוזן (בלוטות הלימפה) וזה בעיקר מעייף נורא, כאילו כל הגוף התכווץ ונרפה עם כל תנועה של הושט. ריקה אני קורסת לרצפת החדר לאיזה נצח קטן. אחר כך, למים בברז יש מתיקות מופלאה. אני שותה ומצחצחת שוב שיניים וצונחת לשינה של חדלון. אחר כך בוקר. הימים רודפים זה את זה במרדף אינסופי. הלימודים ריקים. לא עם כזה סמסטר ייחלתי לסיים את התואר. "את נראית חולה. למה באת?" שואלים אותי בבוקר במשרד של העבודה. אני אומרת "אני כבר בסדר", ולא אומרת שאני מוכרחה להלחם בחולשה הזו, לא להניח לי לשקוע בטובעניות הרחמים העצמיים.  אני מוכרחה, אבל אין בי כוח למלחמת הנפשות הזו. האופטימיות שבה אני נאחזת תמיד כדי להנצל נדמית לי דבילית, נאיבית, והעוצמה שלה אוטופית. לא ממשית. שרירי הנפש שלי מלאים חומצה לקטית. אני עייפה. אני רוצה לשבור את הכלים ולברוח לשינה שאין לה סוף. 

 

נקודות של אור: הכלבה. השסק הבשל על העץ. הורדים בכניסה לחצר. המנחה של תרגיל המחקר שלי. שורות ארוכות של נמלת הקציר בגבעה. חיבוק גדול של אחיות. זרע שנבט בקופסאת ההנבטה. מסע אל מוזיקה שלא הכרתי.

 

זה לא מספיק. הלילה נקודות האור שלי הן להבות של נר בתוך אולם גדול, וחדרי המחשבות שלי מלאי צללים של אימה.

אני קצת פוחדת.

הכתיבה מחדדת אצלי את הרגש,

אז באים ימים של שתיקה.

נכתב על ידי , 31/3/2005 00:51   בקטגוריות מתפורר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)