לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

לא נותר לי כלום


.

הלכתי לאיבוד ולא ידעתי איך להמצא.

 

אני יכולה לכתוב שרציתי חיבוק אבל זה לא נכון. לא רציתי דבר מלבד שהכאב הזה יעבור. רציתי להיות אישה שיכולה לקחת תרופה ולהבריא. אחר כך התמלאתי בכעס נורא. כי זה לא הוגן, וזה לא מגיע לי, ולא עשיתי שום דבר רע לאף אחד.

 

מחלה ארורה.

 

הקאתי שוב ושוב ונחלשתי. בחוץ בער שרב ואני התעטפתי בפוך וניסיתי להפסיק את הרעידות. הזעתי. נרדמתי וקמתי כדי להוציא את מה שלא נותר בי. מיצי קיבה ודפנות של ושט. אני ריקה, והכלום לא מפסיק לעלות לי בגרון, לשרוט אותי מבפנים ולבעור. רציתי לישון כדי להפסיק את הכאב הזה. לא נרדמתי.רציתי להכאיב לי בכל המקומות האחרים כדי לא להרגיש, קיוויתי להתעלף ולפגוע עם הראש באסלה,  רציתי שזה כבר יגמר. רציתי לא להיות יותר.

 

אני עייפה מאוד. אין לי כוח להיות חזקה. אין לי כוח לא לבכות. להלחם. אני חלשה ושבירה וכואבת מאוד. אמא שלי שומעת אותי בטלפון והיא ואבא שלי מגיעים, מודאגים. קצת לפני אני קמה, שוטפת פנים, מסתרקת. מכינה תה. אמא שלי מחבקת אותי, מודאגת, ואני מחייכת ומבטיחה לה שזה בסדר, הנה, אני מרגישה כבר יותר טוב, אין סיבה לדאגה, אני לא צריכה לבוא לישון אצלם, מחר אני אקום כמו חדשה.

 

קצת אחרי שהם נרגעים והולכים אני מתיישבת על הרצפה במקלחת מתחת לזרם של מים רותחים.

 

נמאס לי כבר

בחיי.

 

נכתב על ידי , 10/4/2005 00:17   בקטגוריות מתפורר  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)