לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

"פעם הנשמה היא הדוקטור של הגוף, ופעם הגוף הוא הדוקטור של הנשמה."


(מאיר שלו, כימים אחדים).

 

*

הוא חייך בין ערמות של חסה ערבית ומכר לי שתי קופסאות בחמש עשרה שקל. אמרתי לו שזה הרבה מדי ולקחתי בכל זאת. זה היה הרבה מדי, ותוך יומיים הם התחילו לאבד את הצורה ואני התחלתי לאבד את החשק, אז הכנתי ריבה.

 

*

אפייה של לחם היא אירוטיקה. לישה איטית ומכוונת. בצק בין כל האצבעות. ריח שמרים. תפיחה. לישה. רכות חמה נמתחת. מתכווצת ונמתחת שוב. אפייה היא אורך רוח וסבלנות וזמן. לחם הוא הפשטות השלווה, השלמה. ריח של לחם הוא ריח אהבותיי. הוא בית. לחם הוא מקום שבו אני רוצה להתעטף. להשאר.

 

אבל ריבה,

ריבה היא מחול חשקים מטורף. פירות מרקיבים מאבדים את עצמם לדעת, בתוך הרים נמסים של סוכר. חמש עשרה דקות של רתיחה פרועה. והפקטין מקריש בין האצבעות כשקר. אני אוהבת להכין ריבות. אני אפעם לא אוכלת אותן.

(למסירה: שתי צנצנות לרוצה הישר).

 

*

מתוך סיר רותח באדום דמיינתי חוטים (בלתי נראים או נראים)

והחדר נמלא בריח מתוק של תותים.

(תותים. מי רוצה תותים.)

 

אדן חלון המטבח שלי. ריבת תותים, אנגלוניה וחושך.

 

 

אחר כך, עירומה, אני קוראת בה לשינה, ושם מילים מרחפות כמו יתושות אל מתיקות עורי:

"אי אפשר לגמור ככה.

...

כשרצון נענה הוא מתבטל.

אלא אם מידת תבענותו

היא גאונית." (וולך).


אדן חלון המטבח שלי. ריבת תותים, אנגלוניה ורדים ואור.

נכתב על ידי , 30/4/2005 23:35   בקטגוריות אוכל  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)