לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

כועסת


אני כועסת עליו, שהוא אמר לי שאפשר לחכות עד יום ראשון

אני כועסת עלי, שהאמנתי לו, שלא הקשבתי לקול בתוכי שאמר "דחוף ועכשיו!".

עם פצעים פתוחים אסור אסור לחכות

ואני חיכיתי.

יום ראשון בבוקר.

על ערמת הנוצות שהובלתי לבית החולים הוטרינרי בבית דגן לא היה מי שיסתכל. מפתיע, איך כל דבר שהוא לא כלב או חתול (או סוס) הופך להיות "אקזוטי". שלחו אותנו משם למרפאה ברחובות. נסענו מהר.

"כל חי" היא מרפאה מדהימה. זה ברחוב בנימין. המרפאה ענקית, מצויידת בכל מה שרק עולה על דעתכם. הרופא שם מקסים, ומבין גם בחיות "אקזוטיות" כמו תרנגולת נגיד, אבל גם בנחש ששכב חולה בטרריום על הרצפה. הנחתי את התרנגולת על השולחן והוא שם כפפות והסתכל. אני לא רוצה להגעיל עם מה שראינו, אבל זה סוג של משהו שלא שוכחים כל החיים, אז בחייכם, דלגו שנייה על סוף הפסקה הזו.  כי קודם כל היה הריח. גל כזה של סרחון של בשר רקוב שנחשף תחת הנוצות. התרנגולת שכבה שם שקטה, כשהוא משך מעליה את הנוצות וגילה עוד פצעים במקומות שאני כלל לא ראיתי. מתחת לנוצות, שנפלו במשיכה קלה, נחשפה שכבה צהובה מבריקה של שומן וקצוות של בשר משחיר, והיה מן שקט כזה שנשמעו בו רק הנשימות של שלושתינו. במקום אחד הוא הראה לי איך הצלע חוררה את הבטן, ורימות של זבובים זחלו פנימה והחוצה, אוכלות את התרנגולת שלי בחיים.

 

לתרנגולת גוססת אין קולות של כאב אבל יש עכירות של מוות בעיניים.

הרדמנו אותה. ססאמק. למה אני צריכה ללמוד את הלקחים שלי על חשבונם של אחרים?!?!

 

עם או בלי קשר, אתמול בלילה הקאתי, ועכשיו כבר צהריים ועדיין כואב לי הגרון.

משהו שם היה חומצי במיוחד ואני מרגישה כאילו שרפו לי את הושט מקצה לקצה.

אני עייפה וחלשה.

אוף.

איזה מציאות מחורבנת.

 

סליחה תרנגולת שלי.
נכתב על ידי , 22/5/2005 12:04   בקטגוריות נביחות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)