לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005


דוֹמשתִיקָהפּרטי.

 

הפכתי לחלק ממך. כשאתה נרדם אני מהדהדת את פעימות הלב שלך המאיטות.

כשאתה ישן אני נרפית בך עם השרירים ומרחפת בך עם המחשבות. כשטעים בפה שלך אני מתגרגרת. כשנעים לך אני מתמכרת. אני חיה אותך מבפנים. 

 

נדונתי להיות בך כשאחרות לצדך, מאחוריך ומלפניך (אחת שתיים שלוש). אני יודעת היטב. גם אתה, ונדמה שגם היא - אני נצמדת לעור שלך להביט מתוכך אליה. דרכך היא גם קצת לצידי. כשהיא נוגעת בך אני נרעדת. אתה מרגיש.

 

והיא צודקת. אתה יודע שהיא צודקת. עזוב אותי. הנח לי לשקוע אל המקום הקטן, בפאתי החדר שלך, השמאלי. פנה את המחשבה ואת העור בשבילה. אני אתעטף בשניכם כמו בשמיכה דקה בלילה הזה. אהיה שקטה ואתה - היה מאושר.

 

נכתב על ידי , 25/6/2005 23:38   בקטגוריות מחשבות על כתיבה  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)