לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מסירות (בכל הניקודים)


חמישה כאלה (שלשה זכרים ושתי נקבות) יסיימו לינוק בעוד שבוע. הם עתידים להיות קטנים (מתאימים גם לדירה) וחמודים. נזרקו עם אמא שלהם בארגז. גם היא מחפשת בית. היא בת שנה. בינתיים כל החבורה העליזה ממוקמת במחסן שלי, והם יימסרו בשמחה רבה לכל החפץ ביקרם. (הזוכים יצ'ופרו גם, כמובן, בביקור בממלכת ליתוס, קפה ומאפה). מי אמר כלבלב ולא קיבל? 

 

* בהזדמנות זו רציתי להתנצל על היאלמותי. זה התחיל בגלל המבחנים (so far- so good) המשיך מתוך החלטה להוריד מינוני רשת (חבלי הגמילה הולידו הרבה מילים שגורמות לי עכשיו לחייך במבוכה) דוגמה:

ואז באה תקופה שבה הרגשתי רע מאוד, ואני לא יודעת למה בדיוק. אולי עונת מעבר, חוסר הוודאות, הבדידות הגדולה והבריאות הלקויה, כולם ביחד וכל אחד לחוד. כזכור לקוראים הותיקים ובניגוד למגמה המוכרת בעולם הכתיבה, כשרע לי אני נוטה לשתוק בקול רם, וכך היה.

ועכשיו?

עכשיו, כמו שאומרים, כלום לא עצוב, הכל כרגיל. כלום לא קורה פה. 

הכל שקט הלילה.

 

נכתב על ידי , 8/7/2005 02:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)