לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

רציתי להגיד לך *1*


 

שיהיה בסדר. שאולי אני פשוט גרועה בחיבורים. לעבור ממצב מתח ולחץ למצב בטלה נטולת דאגות, זה עושה לי כאב ראש. אז שכבתי בצל של הפקאן וקראתי עיתון של שבת כולל את ה"דרושים". (לא סיפרתי לך אפעם שיש לי חיבה עזה ללוחות מודעות.... אני עוצרת לקרוא מודעות גם אם אני לא מחפשת שום דבר בכלל. אני אוהבת לקרוא מודעות ולדמיין את האנשים שפרסמו אותם. אני מחבבת גם מפרטים של מכרזים ופרסומות של קייטנות). אחר כך ניסיתי לפתור את התשבץ של שילה הר-שושנים. הוא נודניק. אני לא מבינה למה אני צריכה לדעת איך קוראים לאשתו של ר' מאיר, שכתוב עליה במסכת עירובין דף כ"ג. זה לא כיף לפתור תשבץ עם הגדרות כאלה. אחר כך ניסיתי סדוקו לראשונה בחיי. כולם מדברים על זה כל כך, שהרגשתי שאין מנוס. מה גם שמצאתי את אריאל בציור השבועי לילד של ג'קי תוך חצי שניה בדיוק, והברידג' היה מאז ומעולם מדור שאין לי מושג מי קורא אותו, ויותר מזה, מי משלם עליו. אז עשיתי סודוקו. הקל היה קל, הבינוני בינוני והקשה גם בינוני, אולי כי הבנתי את השיטה. השארתי את ה"קשה מאוד" לאחר כך כי נגמר לי החשק. כך עברו להן שעות אחר הצהריים בבטלה מחוייכת, עד שאודי בא אלי ועשינו תכנון לו"ז לשבוע הבא. יששש. סוף סוף מטלות ומשימות ודוח מעבדה ושאלות למבחן... אני מתנהלת הרבה יותר טוב תחת אש. הבטלה מנוונת לי את המוח, וחוצמזה כל החברים שלי עסוקים במבחנים ועבודה ובחו"ל, וזה לא כיף כשאין עם מי להסתלבט וכל מי ששומע שאתה גם בחופש וגם מבואס עושה לך אוי אוי אוי של קרן מור.

 

רציתי להגיד לך *2*

 

שאפילו שזה לא משהו, אם הם יתנו לי שלושים לשעה אולי אני כן אקח את הג'וב ההוא לחצי שנה אחרי שאני אחזור מחו"ל. סה"כ זה יכול להיות מעניין, ובטוח יראה טוב ברזומה שלי ויפתח לי דלתות. אני יכולה לסדר את חצי המשרה שהם מציעים לתוך שניים או שלושה ימים, ולהשאיר ימים פנויים להדרכות שממילא אני מחוייבת אליהן עד ינואר ולחדר כושר ולדברים אחרים. אחרי חצי שנה נראה. מחר אלך לדבר באסרטיביות עם המנהל הגדול.

 

רציתי להגיד לך *3*

 

שאני מטר שישים ושמונה. 

שאני שונאת לכתוב את הספרה 5 בכתב יד.

שאני לא אוהבת שעועית וגם לא עדשים.

שאני אלופה בלבטא לא נכון מילים שקראתי (תסמונת של אנשים שקוראים הרבה ומדברים מעט). 

שיש לי שתי גומות  מעל התחת.

שאחד הדברים שהכי מצחיקים אותי בעולם זה הצחוק של נלו"ש, אחותי הקטנה.

שאני אוהבת ריחות של אפייה וריחות של בצל ושום מטגנים וריח של עור נקי וריח של אדמה בגשם. 

 

רציתי להגיד לך *4*

 

שאני שמחה שאתה שם, אפילו כשהשָם הזה הוא מחוץ לטווח נגיעה.

 

נכתב על ידי , 9/7/2005 22:50   בקטגוריות הרהורים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)