לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

אני כועסת עלי


אני כועסת עלי שאני מגיבה ככה. אלוהים, כמה חלשה אני צריכה להיות, שזה מביא אותי לבכי. אמא שלי אומרת שהגיע הזמן שאני אפסיק לדאוג לכולם ואתחיל לדאוג לעצמי. השכן שלי אומר שאני חייבת להפסיק להיות כזאת טובה מדי. העולם בועט לי בפנים ואני אומרת סליחה ומתייצבת שם כדי לחטוף עוד אחת, כי אולי זה יקל עליו, על העולם, ולי כבר כואב במילא, אז מה זה כבר משנה. זה משנה.

 

בכי ספונטני באמצע הופעה מעולה זה סימן לא טוב. זה לא רק העניין האחרון. זה בכלל, החולי המחורבן הזה, ההקאות. הנפיחות, העור. חוסר היכולת לנהל שיחה. הבדידות כשבין אנשים.  אני נדמית לעצמי ריקה מתוכן. 

 

רווח בין אותיות שלא נכתבות.

 

נדמה לי שאני בפתחו של דכאון. זה קרה לי פעם אחת בחיים, וזה היה מפחיד נורא ותהומי נורא. אני לא רוצה להיות שם שוב ואני לא יודעת ואני לא מצליחה לרוץ יותר מהר מחוסר האונים הזה. 

 

אלוהים, כמה חלשה אני צריכה להיות, שזה מביא אותי לבכי.

נכתב על ידי , 16/7/2005 02:57   בקטגוריות מתפורר  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)