לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

כבר


כבר נפרדתי ממותק היקרה. כבר כתבתי פתק תודה לשותפה שלה.  כבר הכנסתי את כל הדברים (בקושי) לטרולי הקטן ולתיק הגדול שמותק השאילה לי ולהנד בג.

כבר דיברתי עם אמא שלי, כבר בחרתי מה אלבש לטיסה.

כבר הנחתי גרביים ומגזין אחד ומוזיקה לרוב וגם את הספר שלי בהישג יד.

כבר הזמנתי מונית לשדה התעופה.

 

הפוסט הבא יהיה כבר מהארץ. ייתכן ויקח לי קצת זמן להתאושש. אין לי הרבה זמן. ביום ראשון כבר עבודה, וזה טוב. 

קצת מדגדג לי כבר בקצות האצבעות לחזור. החופש מלא אותי באנרגיות טובות, ובכל מני רעיונות שאני רוצה ליישם.

וגם געגוע. וגם מחשבות.

 

אני קצת כמו ילדה שעוד לא התחילה את היום הראשון של בית הספר, וכבר מציירת עמודי שער לכל המקצועות.

 

להתקראות* בקרוב.

 

(*בכוונה)

 

נכתב על ידי , 9/9/2005 01:53   בקטגוריות הרהורים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)