לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

להתנער כמו כלבה אחרי הגשם


 

פתאום נדמה לך שאת חיה אשליה. שאת חיה בתוך איזה עולם פנטזיה מהורהר, בתוך מחשבות חלומות בהקיץ שעוטפים אותך שקופים ומפרידים אותך מהעולם. שהמציאות תמיד ליד אבל לא לגמרי, תמיד כמעט - אבל עוד לא, ואת כבר לא זוכרת את ריח הדיו, ואת מגדלת בשביל לברוא ואת ממוללת בשביל להריח, ואת מלטפת כדי לא לשכוח איך מרגישים רקמה חיה בקצות האצבעות. ואז פתאום את עוצרת לרגע. את מוכרחה לשחק עכשיו עם הצמצם. להצליח להעביר את המיקוד למה שנדמה היה לך שהוא רקע. את לא הרקע. אישה נשארת גם אחרי שהמחברת נסגרת. נשימות נשארות גם אחרי שמכבים את האור. גם אחרי שעוצמים את העיניים. בין המילים יש רווחים.

 

*

 

דודה: "אז מה, את גרה עכשיו לבד לבד?"

אני: "כן. אני ערירית".

 

*

 

יש ימים שבהם אני חושבת לעצמי, אולי זה לא מצב זמני, החדרים הריקים האלה. אולי אני אשאר ככה, עם גינה גדולה וכלבה וקפה ומילים וזהו. זה לא מעט, אבל זה קצת מעציב אותי לפעמים, המחשבה הזו שאולי ככה יעברו הימים, והימים שאחריהם, ואלה שיבואו אחר כך. שאולי מה שיש זה כל מה שיהיה אי פעם, ולעולם לא יהיו לי שוב כל הדברים של הביחד הטוב, השלו. שלעולם לא תצמח בתוכי וסביבי אהבה של איש.

 

לפעמים אני מחליטה שזה בסדר. שאפשר לחיות ככה. אני יכולה להחניק את הכמיהה כמו שאני מחניקה את החולי.

בימים אחרים, אני מתרגזת עלי. מה זה השטויות המלנכוליות האלה. נו באמת.

 

באויר יש ריח של גשם. אני מגושמת וגשמית וקצת עייפה, ונמאס לי להיות תמיד עטופה, ואני לא יודעת איך לקרוע אותי מתוכי.

 

*

נכתב על ידי , 18/10/2005 20:55   בקטגוריות הרהורים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)