לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

כמו אישה עם אבן בבטן.


 

אישה עם אבן בבטן מתהלכת בצעדים כבדים. כשהיא תופסת תאוצה בכיוון אחד קשה לה לעצור. לאישה עם אבן בבטן קשה לקום מהמיטה בבוקר וקשה לשכב לישון כשכבר מאוחר. היא יודעת איך להיות כך שהאבן תלחץ לה על הרחם הריקה, או על הקיבה הריקה, או על הנרתיק הריק. זה גורם לה להרגיש איזו כבדות נעימה, וממלא אותה געגוע, אבל גם ספקות, וגם רצון להתפרק. אישה עם אבן בבטן נראית מהצד יציבה ושלווה ושקולה. כמו משקולת: העולם מתנשב סביבה והיא עומדת. האויר מסתער, והיא עומדת. הקיום מתהפך, והיא עומדת. והיא לא מצליחה להסחף, או לרחף. והיא לא מצליחה להצטנף מפני ההמולה הזו.

*

אני שוב, או עדיין, חולה.

אני עייפה וחלשה.

אני מרגישה כמו אישה שלא נשאר בה מקום אפילו לעצמה.

אנא, סלחו לי.

נכתב על ידי , 12/11/2005 23:59   בקטגוריות הרהורים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)