לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

עשרה סימנים שיהיה בסדר.


1. כואב כי שוב שכחתי לקחת את התרופה כבר שבועיים. כל מה שאני צריכה זה לחזור ולזכור, ויכאב פחות. (כן אולריך. צדקת).

 

2. אני עייפה מאוד. יחד עם זאת, כשאני מניחה את הראש על הכרית אני נרדמת. אין לי נדודי שינה. אני צוללת מיד למעמקי שינה חשוכים. אני וודאי חולמת, אבל כשאני קמה אני לא זוכרת כלום. השינה מכסה אותי יחד עם השמיכות. אין לי זמן להרהורים מאוזנים וחוסר נחת. שינה טובה היא סימן של בריאות. 

 

3. למרות שאני מאבדת משקל, יש לי תאבון בריא. אני אוכלת מעט בבוקר ומכרסמת סנדוויץ' בצהרים. אחרי כמה שעות יש לי נפילת סוכר מוכרת, ואני מחכה לה עם שוקולד או פרי וקפה. בערב, אני עומדת ומבשלת לעצמי. תיאבון הוא סימן טוב, והבישול הוא ריפוי בעיסוק.

 

4. יש לי חשקים. חשק מדליק ניצוצות כבויים גם בעיניים הכי עייפות.  מתחשק לי לישון שלושה ימים רצוף. מתחשק לי להתקלח במים רותחים שעתיים.מתחשק לי לעזוב הכל, שברו את הכלים, ולהתחיל מחדש. מתחשק לי לנסוע. מתחשק לי להשאר. מתחשק לי לשקוע לתוך שגרה מוכרת. מתחשקים לי חשקים של גוף וחשקים של נשמה. חשקים זה טוב.

 

5.  לחץ הדם שלי נמוך כרגיל. סטטוס קוו של המשאבה תחת לחץ הוא סימן שיש עמידה בעומס. שהכל תחת שליטה, ושיהיה בסדר.

 

7. הפרחים שהבאתי לכבוד שבת השבוע סגולים. הנחתי חצי בסלון וחצי במטבח. אני רואה אותם הרבה ומחייכת. לפעמים זה כל מה שאני צריכה.

 

8. הכלבה חופרת בור בערוגה חדשה שעוד לא שתלתי (ובקצב הזה גם לא אשתול). היא מזנקת עלי כשאני חוזרת סוף סוף מהעבודה. כבר חושך, ואנחנו מתחבקות ומתלטפות שעה ארוכה.

 

9. בצלים של חורף התחילו להוציא עלים. החורף מתקרב עקב בצעד אגודל, נותן לנו שהות להתרגל. אחריו יבוא האביב. בצלים של חורף התחילו להוציא עלים וזה סימן שהעולם עדיין מסתובב ושהעננים שטים.

 

10. אני יודעת שיש לי את הכוח לשנות את המצב אם הוא רע. טוב, לא ממש עכשיו, כלומר, לא כרגע. כרגע אין לי כוח לכלום, אבל יש בי איזה גרעין של כוח סודי לבוש בשחור, שיודע להתגנב דרך הסדקים ולהניח חומר נפץ ליד האבן ההיא, להתרחק ולפוצץ אותה לרגבים דשנים של אדמה.

 

ולסיום סיומת - Johnny Nash, I Can See Clearly Now.

 

אז כנראה שיהיה בסדר. מוכרח להיות.

נכתב על ידי , 15/11/2005 19:06   בקטגוריות כזאת אנוכי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)