לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

הכי שאני יכולה


א' מתקשר אלי כשאני באמצע משבר העוגה (שרפתי אותה. אבוי). יש לו משקיע שמוכן לתת לו חצי מליון שקל לצורך הקמת עסק, וא' מתחבט ומתלבט איזה עסק כדאי לו לפתוח. מאיזושהיא סיבה הוא החליט שאני האדם להתיעץ איתו. אני מקשיבה ושותה כוס מים ופותחת חלון, לאוורר את המטבח. אחר כך אני נושמת עמוק ואומרת לו: "אתה יודע, אין לי שום חזון כלכלי עסקי או יזמי".

א עונה לי: "שטויות. יאללה, תעזרי. אולי אני אפתח בית קפה?"

אני אומרת לא': "גם בלי חזון כלכלי עסקי או יזמי אני יכולה להגיד לך לא לפתוח בית קפה. אתה יודע באיזה קצב מקומות נסגרים". בינתיים אני מנסה לאמוד את הנזק לעוגה. המצב גרוע. העוגה תלך לפח. יש סיכוי שגם התבנית. במה אני אכבד את האורחים מחר? אני מתחילה לפשפש בארונות.

א' אומר לי: "נו, ליתוס, אז מה כן?"

אני אומרת לו: "אוף, א', אין לי מושג", ומתחילה להתעצבן. כי באמת אין לי מושג.

 

הכי הרבה שאני יכולה בשביל א' (רו"ח במקצועו) זה לשאול אתכם. כי אולי למישהו יש רעיון לאיזה עסק משתלם, משהו שיהיה גם רווחי וגם מעניין. וא' יבוא לפוסט הזה, ויקרא, ויעזוב אותי כבר עם העסק הזה, ויבין: זה לא שאני לא רוצה לעזור. אני פשוט לא יודעת איך.

 

ויש לי עוגיות שושנים כאלה טעימות לאורחים, וקפה לרוב.

וזהו.

 

נכתב על ידי , 7/1/2006 01:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)