לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

השבת מתגנבת לאט.


 

השבת מתגנבת לאט. אתה ודאי מרגיש. קר, ובהיר, וריח חזק של גשם.

בקערה הצהובה שלי השמרים תופחים. לחמנייה לשבת זו תהיה, אם תצליח. אולי אזרוק לתוכה גם צימוקים ואגוזים. אולי. אין לי מתכון אז אני מערבבת ממה שיש.

אני לשה, וחושבת שזה קצת כמונו.

 

הבית מחשיך. כבר צריך להדליק את האור.

מרתה אומרת שבבישולים, כמו באהבה - שכשהמצרכים טובים והלב פשוט אז קשה לקלקל.

אני צוחקת. יש אנשים שלמרות הכל מצליחים. היא יודעת. ויש בה קמטים של זקנה ורוך, וכנות שאין בה פשרות.

 

אנחנו טובים זה לזו? כנראה שכן, כי הבט:

אני לשה וכותבת לך מכתב בבצק.

 

טובים זה לזו, או טובעים זה בזו. נאחזים.

 אחר כך אני מניחה את הקערה על הרצפה, ליד התנור, לתפוח. בינתיים אני קוראת וכותבת ומתחייכת. מתעטפת בשמיכת מילים.  מדהים, איך בתוכן אני יכולה לעמוד חשופה ומוגנת, כמו ציפור על עץ שהשיר כבר את כל העלים.

 היום מתחשק לי לקדר אתך עוד, במקום לשבור את הכלים.

 

בדיוק לפני שבוע, אני , וקצת מהעץ, והעלים. נלוש מאחורי העדשה.  

נכתב על ידי , 9/1/2004 19:57   בקטגוריות מרתה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)