לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2003

קולות אני שותקת (היו גם קולות)


ריחות.

 

של עוגה של ערב שישי.

וקולות. קולות אני שותקת.

דלת נפתחת. ריחות,

של אויר נקי אחרי הגשם.

האפטרשייב שלך מדגדג את האף מבפנים.

חצי חיבוק. החולצה שלך עם ריח כביסה.

קולות אני שותקת. היו גם קולות.

אחר כך יוצאים.

 

דלת נפתחת. ריחות,

של עץ ריח וניל וריפוד ישן

של אויר חם מהמזגן. מחניק.

קולות אני שותקת. היו גם קולות.

ואחר כך של אויר נקי אחרי הגשם מצליף לי בפנים.

ואחר כך יוצאים.

 

דלת נסגרת. ריחות,

של מלוח ומים ואינסוף

האפטרשייב שלך מדגדג את האף מבפנים.

חיבוק. החולצה שלך עם ריח כביסה מתרחק,

אתה עם ריח שלך.

קולות אני שותקת. היו גם קולות.

אחר כך יוצאים. נכנסים, ויוצאים.

 






 

תהייה: מכתבים לבלוג זה כמו מכתבים למגירה, רק עם ספק. כי אולי מישהו קרא ושתק. או קרא והשתתק.






בקשה: תנו לי סימן שהייתם כאן, 

אולי כי פתאום, אני תוהה אם מישהו ביקר אותי היום.






 

נכתב על ידי , 25/1/2003 21:58  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)