לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

בפברואר כדאי לקנות פילים (י.הופמן).


פברואר הטוב הגיע. פסטיבל ימי ההולדת יתחיל. הפרו שלי ייגמר, ושוב אני אחשוב מחשבות על כתיבה ושוב אני לא אצליח להחליט, ובסוף משהו יקרה או ששום דבר לא.

~

 

פברואר הטוב. פגשתי חבר.

"לא ראיתי אותך המון זמן. אתה נראה גבוה"

"אני רק נראה. זה בגלל שאני מאושר."

"הו! תספר לי למה?"

"מכל ההסיבות הנכונות".

~

 

אני לא מבינה את ההתלהבות מ"הר ברוקבק". זה סרט נחמד, קאובוים זה סקסי, וההומאיות באמת עשויה באופן מעודן, כיאה לסרט שעוסק באהבה יותר מאשר באוהבים או באקטים שמסמלים אותה, אבל אז הכל הופך להיות מרוח ואיטי ומעייף. לא יודעת. בעיני זה ממש לא "הסרט הטוב ביותר". מצד שני, גם "מליון דולר בייבי" לא הפיל אותי בזמנו מהכסא ובכל זאת זכה כהוגן, אז מה אני מבינה.

 

"גן עדן עכשיו" בקרוב.

~

 

עתידנו לאן? לעכשיו ולכאן.

(או כמאמר השיר: "אין לי תשובות, ואני לא יודעת כלום בעצם אין לי תשובות ויהיה לי טוב").

 

בינואר יצאתי עם אחד שתקן. אתמול התעייפתי ממנו.

היום פתאום ג'ייק התקשר. חמסה חמסה טפו.

~

 

ואיטלקית, איטלקית זו שפה נהדרת. תמיד רציתי ללמוד איטלקית, ובכלל, יש לי חיבה עזה לאיטליה עוד מהימים שבהם הדרכתי ברומא ובלסתי גּ'לטי ברחובות פירנצה. האיטלקים חמודים. באוגוסט, כששוטטתי בניו יורק כל הזמן חשבו שאני איטלקיה, וזה הזכיר לי את החלום הזה הנשכח של השפה. נרשמתי. ביום ההולדת שלי אני מתחילה.

 

~

 

אני מתרגשת. זה כיף.

 

נכתב על ידי , 2/2/2006 01:05   בקטגוריות הרהורים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)