לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

פוסט חגיגי במיוחד


פתאום עברה שנה, ונדמה שלא עבר אפילו יום אחד, ונדמה שעבר פה נצח.




אולי הייתי צריכה לכתוב פה סטיסטיקות. כמה מנויים יש לי (אין לי מושג), כמה פוסטים פרסמתי (לא מעניין), וכמה אנשים פגשתי ולא פגשתי. אולי הייתי צריכה לסכם את השנה שחלפה לה, פלוס לינקים לפוסטים הראויים. אין לי כח.


לאחרונה אני שותקת. אני יודעת. כבר כתבתי פה פעם: כשאני עצובה אני שותקת. אני מתכנסת לתוך הכאב. אמפתיה או רחמים מחלישים אותי. אם אני מספרת לכם, אני מרגישה אחר כך אשמה שהעצבתי אתכם ככה, שהדבקתי אתכם בחוסר האונים. אז כשכואב אני משתבללת. מתרחקת. צוללת.


מתחת למים הקולות מבחוץ נשמעים עמומים.


 


לו היית כאן (איש שמעולם לא פגשתי) היית וודאי מלטף בי את הכאב. מנשים אותי. מציף אותי. אבל אינך, ובלעדיך, אני שוקעת, עד שנגמר לי האויר. אחר כך, מתוך איזה אינסטינקט חייתי אני בועטת החוצה, לנשום.


 


"כמה שהלב כואב, חיים סביבו. אפשר לסבול דברים לא נסבלים. את מתה מכאב - ומשהו ממשיך להתקיים, מחכה לך שתמשיכי איתו. ובשלב מסויים, את מצטרפת. מה שלא הבחנת עד עכשיו: הלב, בעצם, בצד."


 (יעל גלוברמן).


 


אל תדאגו. עם בלוג בצבעים אופטימיים  וכמות כימקאלים כמו שאני לוקחת עכשיו (חמישה כדורים ליום זה מכובד, לא?) אני תיכף מתגברת.


 


לילה טוב. שנה טובה.


אני בלוג זקן.


 


 


מחשבה: סיפורים שכתבתי פעם פתאום מתקיימים. האם אני כותבת לי את הקיום?


דוגמה: [1]


 

נכתב על ידי , 22/1/2004 23:43   בקטגוריות חג מועד ונופל  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)